تاریخ انتشار : پنجشنبه 9 شهریور 1391 - 2:02
کد خبر : 1423

ابراز تاسف درودگر از اتفاقات دربی گیلان

ابراز تاسف درودگر از اتفاقات دربی گیلان

مدیرعامل باشگاه ملوان گفت: متاسفانه ورزشگاه‌ها پاتوق افراد ناباب شده و باید این وضعیت تغییر کند. صادق درودگر پس از تساوی بدون دو تیم داماش و ملوان در جمع خبرنگاران گفت: روی چمن مصنوعی بازی می‌کردیم و راضی هستیم هر چند تاکنون روی چمن مصنوعی بازی نکرده بودیم اما آنچه مایه تاسف است اینکه حرف‌هایی

مدیرعامل باشگاه ملوان گفت: متاسفانه ورزشگاه‌ها پاتوق افراد ناباب شده و باید این وضعیت تغییر کند.

صادق درودگر پس از تساوی بدون دو تیم داماش و ملوان در جمع خبرنگاران گفت: روی چمن مصنوعی بازی می‌کردیم و راضی هستیم هر چند تاکنون روی چمن مصنوعی بازی نکرده بودیم اما آنچه مایه تاسف است اینکه حرف‌هایی در ورزشگاه زده شد که زیبنده یک انسان ورزشکار و پهلوان نیست.

وی ادامه داد: اگر فدراسیون با این مسائل برخورد نکند، فسادی که امروز در ورزشگاه دیدید همه‌گیر خواهد شد. متاسفانه ورزشگاه‌ها پاتوق افراد ناباب شده و باید این وضعیت تغییر کند و افراد فرهیخته به ورزشگاه‌ها بیایند. برخی افراد در ورزشگاه هر چه از دهانشان بیرون می‌آید، می‌گویند و بدون فکر شعار می‌دهند.

درودگر با انتقاد از کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال تصریح کرد: به خاطر اتفاقات دیدار گذشته داماش، بازی با ملوان باید بدون تماشاگر برگزار می‌شد که این اتفاق نیفتاد. کمیته انضباطی در این مسئله ضعیف عمل کرد و بهتر است بدون مسامحه با خاطیان به شدت برخورد کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۵
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.