تاریخ انتشار : دوشنبه 4 دی 1391 - 20:20
کد خبر : 3070

احمدزاده در کنفرانس قبل از بازی

احمدزاده در کنفرانس قبل از بازی

مطمئنا با توجه به شرایط ملوان در جدول به دنبال زدن یک استارت خوب در شروع نیم فصل هستیم و با توجه به میزبانی و برخورداری از حمایت هواداران، برای پیروزی و گرفتن سه امتیاز به میدان می‌رویم، هر چند که نباید غفلت کنیم چون گهر برای گرفتن امتیاز به انزلی می‌آید. علیرضا رمضانی تنها

مطمئنا با توجه به شرایط ملوان در جدول به دنبال زدن یک استارت خوب در شروع نیم فصل هستیم و با توجه به میزبانی و برخورداری از حمایت هواداران، برای پیروزی و گرفتن سه امتیاز به میدان می‌رویم، هر چند که نباید غفلت کنیم چون گهر برای گرفتن امتیاز به انزلی می‌آید. علیرضا رمضانی تنها مصدوم تیم ماست. در روز بازی مشخص می‌شود که کارهای روحی – روانی که ما روی بازیکنان انجام دادیم تا چه اندازه موثر بوده است. تماشاگران بازوی اصلی ملوان هستند و حمایت تماشاگران ملوان می‌تواند موفقیت ما را در بازی فردا تضمین کند.تا به حال به صراحت نگفته‌ام که باید سهمیه آسیا را بگیریم ولی الان با اطمینان می‌گویم که ما در این فصل باید سهمیه آسیا را بگیریم و با این عمل برای مردم انزلی شادی‌آفرین باشیم تا جبران گذشته را کرده باشیم.

وی درباره خرید‌های ملوان در نیم فصل گفت:

ما در نیم فصل به دنبال یک دفاع کنار و یک هافبک نفوذی بودیم که نتوانستیم آن را جذب کنیم اما با توجه به جای خالی که در لیست تیم داریم امیدوارم بتوانیم آن بازیکن مورد دلخواه را جذب کنیم.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.