تاریخ انتشار : شنبه 7 بهمن 1391 - 17:38
کد خبر : 3630

اخبارنادرست به کادرفنی داده‌اند (گهر)

اخبارنادرست به کادرفنی داده‌اند (گهر)

حسین هدایتی گفت: من مالک گهر نیستیم بلکه بهره‎بردارم و تا پایان فصل در کنار گهر مانده و این تیم را حمایت خواهم کرد. وی شایعه کنار رفتنش از گهر را رد کرد و افزود: من در جریان این شایعات نیستم و فعلاً چنین قصدی ندارم. اگر کسی بگوید به وجود من نیاز نیست و

حسین هدایتی گفت: من مالک گهر نیستیم بلکه بهره‎بردارم و تا پایان فصل در کنار گهر مانده و این تیم را حمایت خواهم کرد.
وی شایعه کنار رفتنش از گهر را رد کرد و افزود: من در جریان این شایعات نیستم و فعلاً چنین قصدی ندارم. اگر کسی بگوید به وجود من نیاز نیست و می‎تواند تیم‎داری کند دستش را می‎بوسم و تیم را واگذار می‎کنم.

هدایتی با بیان این‎که به عنوان حامی مالی در خدمت مردم لرستان به ویژه‎ دورودی‎ها هستم، عنوان کرد: آقای آیت‎الله‎زاده به سبب کسالتی که داشت استعفا داد و برای مردم دورود فرقی ندارد چه کسی مدیرعامل باشد و آنها با تمام وجود از تیم‎شان حمایت می‎کنند.

مالک باشگاه استیل آذین تهران با ابراز نارضایتی از بسته شدن گهر در اول فصل، تصریح کرد: مجموع باشگاه باید از ابتدا قدرتمندانه بسته می‎شد که متأسفانه آن زمان خوب تدارک دیده نشده بود.

وی یادآورشد: از بازی دهم فصل تیم را تحویل گرفتیم و تا حالا حدود ۱۵ میلیارد ریال هزینه کرده‎ام. بهترین البسه را تهیه و تمام بدهی‎ها را پرداخت کرده‎ام، اگر کسی بگوید از ما طلب دارد به هیچ وجه صحت ندارد و باید مدرک بیاورد.

هدایتی در ادامه خاطرنشان کرد: در نقل و انتقالات نیم‎فصل به آقایان گفتم بازیکن جدید بگیرند که گفتند مایلی‎کهن به جوانان اعتقاد دارد و این‎که می‎گویند مشکل مالی داشته‎ایم درست نیست. اگر از من پول خواسته‎ و نداده‎ام، حق با آنهاست. شاید به کادرفنی اخبار نادرست داده‎اند چون در این خصوص مشکلی نداشته‎ایم.

مالک باشگاه ملوان یادآور شد: همین الان بالغ بر ۴۰۰ میلیون تومان دست مدیرعامل سابق است و بی‎پولی ما صحت ندارد. در جلسه‎‎ای که چند روز پیش با آقای مایلی‎کهن داشتم، گفتم اگر بازیکن آزاد می‎خواهد به تیم اضافه کند مشکلی نیست.

وی با اشاره به صحبت‎های آیت‎الله‎زاده که گفته هدایتی تاکنون ۹۵۰ میلیون تومان برای گهر هزینه کرده، اظهار کرد: نمی‎دانم این حرف را روی چه اصولی بیان کرده در حالی‎که به حساب ایشان ۱۵ میلیارد ریال واریز کرده‎ام. آیت‎الله‎زاده می‎گوید صورت‎حساب مالی را به آقای عابدینی و نماینده دادستانی تحویل داده حال من یک سوال دارم، باید صورت‎حساب را به کسی بدهد که به عنوان مدیرعامل او را انتخاب کرده یا به آقای عابدینی؟!

هدایتی در پایان گفت: برای این‎که ثابت کنم این پول را به حساب آقای آیت‎الله‎زاده واریز کرده‎ام، تمام اسناد را منتشر می‎کنم تا همه متوجه شوند این وسط چه کسی دروغ می‎گوید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.