تاریخ انتشار : دوشنبه 2 مرداد 1391 - 21:23
کد خبر : 1174

استیل‌آذین را به خاطر ملوان به لیگ ۲ فرستادم/می‌خواهم از سرمایه‌ام استفاده کنم

استیل‌آذین را به خاطر ملوان به لیگ ۲ فرستادم/می‌خواهم از سرمایه‌ام استفاده کنم

سهامدار باشگاه ملوان گفت: به خاطر اینکه می‌خواهم تمام فکرم را به موفقیت ملوان مشغول کنم، استیل آذین را به لیگ ۲ فرستادم. حسین هدایتی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی درباره آخرین وضعیت تیم فوتبال استیل آذین اظهار داشت: با توجه به اینکه تیم‌داری در لیگ برتر شرایط خاص خودش را دارد، تصمیم

سهامدار باشگاه ملوان گفت: به خاطر اینکه می‌خواهم تمام فکرم را به موفقیت ملوان مشغول کنم، استیل آذین را به لیگ ۲ فرستادم.

حسین هدایتی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی درباره آخرین وضعیت تیم فوتبال استیل آذین اظهار داشت: با توجه به اینکه تیم‌داری در لیگ برتر شرایط خاص خودش را دارد، تصمیم گرفتم تا امتیاز تیم استیل آذین در لیگ یک را به یک تیم دیگر بدهم و امتیاز تیم لیگ ۲ را برای استیل آذین بگیرم.

وی افزود: با توجه به اینکه تیم‌داری در لیگ برتر شرایط خاص خودش را دارد و بیشتر درگیر ملوان شدم و برای اینکه از شرایط اقتصادی و سرمایه‌ام استفاده بهینه داشته باشم این تصمیم را گرفتم استیل آذین را به برق شیراز بدهم تا بیشتر در کنار ملوان باشم.

هدایتی ادامه داد: البته در لیگ ۲ استیل آذین را با قدرت حمایت خواهم کرد تا انشاالله به لیگ یک صعود کند و جایگاه خوبی را به دست آوریم.

وی یادآور شد: اکنون راحت‌تر می‌توانم برای کمک ملوان که دوست دارم جایگاه خوبی را در لیگ برتر کسب کند مشغول کنم و این برای موفقیت تیم ملوان بهتر است. دوست دارم این تیم مردمی در فصل جاری به نتیجه خوبی برسد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.