تاریخ انتشار : پنجشنبه 12 بهمن 1391 - 22:13
کد خبر : 3876

اعتراض هیئت فوتبال گیلان به نا داوریهای ملوان و داماش

اعتراض هیئت فوتبال گیلان به نا داوریهای ملوان و داماش

هر دو تیم گیلانی داماش و ملوان در هفته های اخیر از ناحیه داوری ضربه خورده اند و هیات فوتبال گیلان با ارسال نامه ای به فدراسیون فوتبال مراتب اعتراض خود را در زمینه اعلام خواهد کرد . به گزارش روابط عمومی هیات فوتبال استان گیلان ، قربانعلی الماسخاله رئیس هیات فوتبال استان گیلان در

هر دو تیم گیلانی داماش و ملوان در هفته های اخیر از ناحیه داوری ضربه خورده اند و هیات فوتبال گیلان با ارسال نامه ای به فدراسیون فوتبال مراتب اعتراض خود را در زمینه اعلام خواهد کرد .

به گزارش روابط عمومی هیات فوتبال استان گیلان ، قربانعلی الماسخاله رئیس هیات فوتبال استان گیلان در خصوص استعفا امیر عابدینی مدیرعامل باشگاه داماش گفت : عابدینی در چند سال گذشته زحمات فراموش نشدنی برای مجموعه باشگاه داماش کشیده و هنوز از ذهن اهالی فوتبال خارج نشده که ایشان فصل گذشته با دست خالی چگونه باشگاه را به گونه ای مدیریت کرد که بحران های مالی هیچ آسیبی به روند داماش نگذاشت و حتی این تیم در پایان فصل نیز در مکان هفتم جدول قرار گرفت و موافقت با جدایی عابدینی از داماش به هیچ عنوان نمی تواند تصمیمی به صلاح آینده این باشگاه باشد .

رئیس هیات فوتبال استان گیلان در ادامه گفت : تجربه باشگاه هایی همچون استقلال اهواز و استیل آذین که در چند سال گذشته که با وجود سرمایه گزاری کلان بخش خصوصی اما عدم وجود مدیریت صحیح از صحنه فوتبال کشور خارج شدند این نگرانی را ایجاد می کند که با کنار رفتن مدیران کار بلدی همچون امیر عابدینی سرنوشت امروز داماش این چنین شود .

قربانعلی الماسخاله در ادامه افزود : سرمایه گزاری خوب و کلان شرکت صدرا تنها با وجود مدیریت صحیح می تواند ثمر بخش باشد و گرنه فوتبال ما به خوبی اثبات کرده که تنها هزینه کردن نیست که نتیجه بخش خواهد بود بلکه درست هزینه کردن است که حاصل کار را مشخص می کند .

رئیس هیات فوتبال استان گیلان در خصوص ناداوری های هفته های اخیز در مورد دو تیم ملوان و داماش گفت : حالا که در این شرایط بد اقتصادی کشور افرادی همچون آقای قویدل وارد صحنه فوتبال کشور شده اند نباید اجازه داد از سرمایه گذاری خود در فوتبال دلسرد شوند . ما به شدت از نحوی قضاوت داوران ناراحت و نگران هستیم و هر دو تیم گیلانی داماش و ملوان در هفته های اخیر از ناحیه داوری ضربه خورده اند و هیات فوتبال گیلان به عنوان عنوان متولی فوتبال استان با ارسال نامه های به فدراسیون مراتب اعتراض خود را در زمینه اعلام خواهد کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.