تاریخ انتشار : یکشنبه 14 خرداد 1391 - 22:25
کد خبر : 561
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای افتخار می کنم قلعه نویی دنبالم است بسته هستند

افتخار می کنم قلعه نویی دنبالم است

افتخار می کنم قلعه نویی دنبالم است

مهاجم جوان ملوان انزلی گفت: قبلا متاسفانه زیر سایه پژمان نوری و اولادی بودم و هرچقدر هم تلاش می کردم دیده نمی شدم. پویا نزهتی در گفت و گو با پانا، با اشاره به بقاء تیم ملوان در لیگ برتر اظهار کرد: ما با تمام سختی ها توانستیم تیم را نگه داریم. واقعا هم از

مهاجم جوان ملوان انزلی گفت: قبلا متاسفانه زیر سایه پژمان نوری و اولادی بودم و هرچقدر هم تلاش می کردم دیده نمی شدم.

پویا نزهتی در گفت و گو با پانا، با اشاره به بقاء تیم ملوان در لیگ برتر اظهار کرد: ما با تمام سختی ها توانستیم تیم را نگه داریم. واقعا هم از لحاظ فوتبالی و هم ملی شرایط خیلی پیچیده و سخت بود و اصلا شرایط مالی ما در حد لیگ یک نبود. قبلا هم گفته بودم اگر شرایط مالی ما درست نشود سال سختی خواهیم داشت و باید برای سقوط نکردن بجنگیم.

وی افزود: تیم ما این قدر روی مشکلات افتاد که در نیم فصل اول فقط ۱۵ امتیاز گرفتیم. می شد از همان اول پیش بینی کرد که فصل سختی داریم اما فکر نمی کردیم کار بقاء تیم به هفته آخر بکشد. واقعا ماندن ملوان یک معجزه بود. آن قدر که سپاهان از قهرمانی اش خوشحال شد ما به همان اندازه و شاید بیشتر از ماندن در لیگ خوشحال شدیم.

 

مهاجم جوان ملوان تصریح کرد: مسئولان به قولهایی که دادند، عمل نکردند. مگر می شود در لیگ برتر تنها ۵ درصد پول گرفته باشیم در حالی که فصل تمام شده. مسئولان بدترین شرایط را برای تیم فراهم کردند و تنها بودیم. کسی نبود در این هفته های پایانی حتی وعده توخالی به ما بدهد تا حداقل دلگرم باشیم. ۲، ۳ ماه قبل حداقل وعده می دادند ولی این اواخر حتی کسی جرات نمی کرد کنار تیم بیاید. البته باید از الماس خاله مسئول هیات فوتبال استان تشکر کنم که قبل از بازی با فولاد کنار تیم آمد و به بازیکنان پاداش داد.

 

نزهتی گفت: هنوزهم مشکلات حل نشده و نگران تیم هستم. پورغلامی در تلاش است تا پول بازیکنان را بگیرد و حداقل بازیکنان را حفظ کند. واقعا سخت است. ما ۹۵ درصد طلب داریم. باید معجزه بوجود بیاید تا تیم ما سروسامان بگیرد.

 

وی در خصوص ان که در لیست قلعه نویی قرار دارد، تاکید کرد: مذاکره ای با من نشده ولی من هم شنیدم که در لیست قلعه نویی هستم. از این بابت خوشحالم که مورد توجه پرافتخارترین مربی لیگ برتر قراردارم و قلعه نویی دنبالم است اما یک سال دیگر با ملوان قرارداد دارم. احتمال جدایی ام از ملوان وجود دارد و باید در این خصوص با پورغلامی صحبت کنم چون اول فصل با این که پیشنهادات زیادی داشتم، بین ما حرف های خصوصی رد و بدل شد و نهایت ماندم.

 

مهاجم جوان ملوان انزلی افزود: شرایط ملوان اگر این طور بماند قطعا جدا می شوم. از استقلال و پرسپولیس و چند تیم خوب شهرستانی پیشنهاد دارم. سال قبل هم این پیشنهادها بود ولی به خاطر پورغلامی ماندم. یکی از دلایل دیگری که ماندم دوست داشتم با پیراهن ملوان به تیم ملی برسم. فصل پیش زیر سایه اولادی و پژمان نوری قرار داشتم و هرکاری می کردم همه نگاه ها به سمت این ۲ بازیکن ارزشمند بود. همه به من می گفتند اگر نصف این عملکرد را در تیمی دیگر داشتی قطعا ملی پوش می شدی.

 

نزهتی گفت: امسال هفته هشتم بعد از بازی با نفت آبادان به تیم ملی دعوت شدم اما بعد از آن به خاطر فراز و نشیب تیم دیگر کرش مرا دعوت نکرد با این حال بازهم دوست دارم به تیم ملی دعوت شوم. الان با شرایطی که دارم پیراهن تیم ملی را نزدیکی خودم می بینم.

 

وی در خصوص اشک ریختن خود بعد از گلزنی به فولاد خوزستان که حکم بقاء ملوان را امضاء کرد، افزود: اتفاقات و شرایطی که این بازی داشت، احساساتی شدم و اشک ریختم. البته قبل از بازی با فولاد، مقابل سایپا وقتی یک موقعیت خوب را از دست دادم عده ای از تماشاگران به من اعتراض کردند و برای اولین بار به من فحش دادند. اصلا باور نمی کردم از سوی تماشاگران انزلی دارم فحش می خورم در حالی که بهترین عملکرد را در این سالها برای ملوان داشتم. می خواستم ثابت کنم با این که انزلی چی نیستم ولی قلبم برای ملوان می تپد و برای این تیم کم نمی گذارم.

 

نزهتی گفت: خدا کمک کرد که مقابل فولاد هم گل زدم و هم پاس گل دادم و بهترین بازیکن زمین شدم. من همه توانم را گذاشتم. پشیمان نیستم که در ملوان ماندم ولی غصه می خوردم که چرا آن همه پیشنهادات مالی را رها کردم و با این که در ملوان خیلی سختی کشیدم، فحش هم باید بخورم. البته امسال از عملکردم راضی نیستم چون نسبت به فصل قبل ۳ گل کمتر زدم.

 

مهاجم ملوان در خصوص این که آیا پژمان نوری و مازیار زارع به این تیم برمی گردند؟ تاکید کرد: بعید می دانم با این شرایط بیایند. واقعا اوضاع باشگاه به هم ریخته و کسی پاسخگو نیست. هنوز ما بازیکنان ۹۵ درصد پول خود را نگرفتیم. انتظار دارید که این بازیکنان برگردند؟ مسلمان و دغاغله هم سربازیشان تمام شده و از تیم رفتند. اگر همین بازیکنان فعلی را حفظ کنند، شاهکار کردند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.