تاریخ انتشار : یکشنبه 12 شهریور 1391 - 5:21
کد خبر : 1455

انتظار داشتم به تیم ملی دعوت شوم

انتظار داشتم به تیم ملی دعوت شوم

رافخایی: یک دکمه روی کفشم دارم که گلزنی می‌کنم! سید جلال رافخایی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد فحاشی تماشاگران در دربی گیلان، گفت: در این بازی خیلی به ما فحش دادند. تمام انزلی‌چی‌ها فحش‌ها خوردند و پژمان نوری از بقیه بیشتر فحش شنید. چنین جوی در ورزشگاه ناخودآگاه هم روی

رافخایی: یک دکمه روی کفشم دارم که گلزنی می‌کنم!

سید جلال رافخایی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد فحاشی تماشاگران در دربی گیلان، گفت: در این بازی خیلی به ما فحش دادند. تمام انزلی‌چی‌ها فحش‌ها خوردند و پژمان نوری از بقیه بیشتر فحش شنید. چنین جوی در ورزشگاه ناخودآگاه هم روی بازی تاثیر می‌گذارد.

وی که با ۷ گل زده آقای گل لیگ است درباره انتقاد برخی دروازه‌بان‌ها از توپ‌های لیگ برتر، گفت: گاهی اوقات توپ چرخش طبیعی ندارد و شاید دروازه‌بان‌ها از این مسئله گلایه‌مند هستند. من در گل‌هایی که می‌زنم فقط یک درصد نقش دارم و بقیه آن کار خداست. روی کفشم یک دکمه دارم که وقتی شوت می‌زنم گل می‌شود! فعلا قسمت من گلزنی است.

رافخایی که به تیم ملی دعوت نشده در مورد دعوت کریم انصاری‌فرد به تیم ملی، تصریح کرد: زمانی که ملوان تیم شانزدهم جدول بود به زحمت یک بازیکن از تیم ما به تیم ملی دعوت می‌شد و بعد از دعوت هم به او بازی نمی‌رسید. به هر حال کی‌روش به این بازیکنان اعتقاد دارد و ما باید خیلی خیلی تلاش کنیم که مورد توجه او قرار بگیریم. باید در رقابت‌‌های لیگ برتر خودم را نشان دهم. اگر هم دعوت نشوم برای دوستانم در تیم ملی آرزوی موفقیت می‌کنم.

وی در مورد اینکه انتظار داشت به تیم ملی دعوت شود یا نه، عنوان کرد: انتظار داشتم زیرا در لیگ برتر بد کار نکرده‌ام، با این حال بازیکن بی‌تجربه‌ای نیستم و بیشتر تلاش می‌کنم. اگر به تیم ملی دعوت شوم خوشحال خواهم شد و باعث افتخارم است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۵
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.