تاریخ انتشار : یکشنبه 8 بهمن 1391 - 21:34
کد خبر : 3682

انزلیچی کجایی پس ؟

انزلیچی کجایی پس ؟

در روزی که ملوان و بازیکنان روحیه می خواهند کجایی پس ؟ ملوان روحیه می خواهد ، سیاه لشکر نمی خواهد . روزی که می برد همه کنار تیم هستند که بله بردیم و همه کاپ قهرمانی می گیرند ، از نیم فصل دوم تیم دچار ضعف روحیه شده است ، مسئولین انزلی کجا هستند

در روزی که ملوان و بازیکنان روحیه می خواهند کجایی پس ؟ ملوان روحیه می خواهد ، سیاه لشکر نمی خواهد .

روزی که می برد همه کنار تیم هستند که بله بردیم و همه کاپ قهرمانی می گیرند ، از نیم فصل دوم تیم دچار ضعف روحیه شده است ، مسئولین انزلی کجا هستند ؟ نمی خواهند به میان مردم بیایند ؟

یازده بازی به پایان لیگ مانده است ، ای مردم انزلی کجایید ؟ ما انزلیچی هستیم

بازیکنان ما سر خورده شده اند سردرگم هستند نمی دانند در زمین چه می خواهند فقط رو به جلو حرکت می کنند ، ملوان همیشه مشکل مالی داشته است پس کسی نتیجه نگرفتن ملوان را به دلیل نگرفتن مطالبات بیان نکند ، به حسین هدایتی چکار دارید ؟ حسین هدایتی آمده است و می گوید پول بازیکنان پرداخت می شود در همان فصل ، پس انتظار معجزه دارید ؟

وبسایت های کذائی بوی کباب شنیده اید ؟ که هی توهین و هی انتقاد می کنید ؟

نخیر ملوان پول نمی خواهد ملوان عشق می خواهد و تو که تازه به کار اطلاع رسانی آمده اید ، ما اینجا نیامده ایم که از ملوان جیبمان را از پول پر کنیم ، وظیفه ما کمک به تیم است ، اگر ملوان دچار ضعف و حتی شکست روحی شده است ، به عنوان یک ملوان دوست چکار کرده اید ؟

محمد احمدزاده در زیر این همه فشار و توهین چگونه روحیه ی تیم را بالا بکشد ؟

وقتی سرمربی و کاپیتان تیم روحیه ندارد از تیم چه انتظاری می توان داشت !

تماشاگران ملوان دیگر آن حول و هراسی که در دل حریف می انداختند وجود ندارد ، تیم های استقلال و پرسپولیس راحت و بدون دردسر در انزلی امتیاز میگیرند پس یک مشکلی بزرگ این وسط وجود دارد !

۱- مشکل بازیکنان هستند؟

۲- مشکل کادر فنی است ؟

۳- مشکل سایر موارد است ؟

ببینید در هر جای ملوان را نگاه می کنیم مشکل میبینیم و یک وضع ایده آل دیده نمیشود .

۱۱ بازیکن آماده نداریم ، میانگین قدی ملوان به شدت پایین است ، نیمکت قوی در بازیکن و مربی نداریم ، آیا کسی در نیمکت است به احمدزاده مشاوره دهد که بتواند بازی را به نفع ما برگرداند ؟

آقای درودگر را ما دوست داریم اما با هر برد نباید بگوید ما آسیایی می شویم ، این ها همه فشار است ، تماشاگران ما از دقیقه ۲ تقاضای گل می کنند و نمی گذارند تیم شکل بگیرد . 

 و یک انتقاد از خود ما رسانه ها :

خبرنگاران عزیز ببنید چگونه قبل بازی با پرسپولیس یک حجم رسانه ای را بر سر ملوان همه روزنامه ها و سایت ها خراب کردند و تیم را در حاشیه بردند به گونه ای ضربه زدند که هنوز کمرمان بلند نمی شود .

 بنده دانیال ابراهیمی خود ۸ سال است سابقه مطبوعاتی داشته و در چند روزنامه و سایت و همچنین سایت رسمی باشگاه و سرپرست چند روزنامه بزرگ بودم و هستم و هم اکنون نیز در این سایت ( malavan.ir ) در حال خدمت به مردم انزلی هستم ، هدفم از معرفی خود آن بود که بدانید به اندازه کافی سابقه ی کار در مطبوعات را دارم و همه ی جو سازی ها و همه ی این کار ها را گذرانده ایم و آگاه هستیم به عنوان یک انزلیچی و به عنوان یک برادر از همکاران و مردم  فوتبال دوست انزلی خواهش می کنم به تیم فرصت دهید تا ملوان شکل بگیرد تا بتوانیم به گونه ای بازی کنیم که نه اشتباه داوری و نه دست های پشته پرده نتوانند جلوی موفقیت ملوان را بگیرند و با اقتدار به آسیا برویم و نتایجی مانند گذشتگان خود بگیریم .

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۷
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.