تاریخ انتشار : پنجشنبه 16 آذر 1391 - 22:03
کد خبر : 2722
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای ایراندوست: بانوان فوتبالیست ایرانی قهرمانند بسته هستند

ایراندوست: بانوان فوتبالیست ایرانی قهرمانند

ایراندوست: بانوان فوتبالیست ایرانی قهرمانند

همین قدر که از طرف کنفدراسیون فوتبال آسیا به عنوان شگفتی ساز لقب گرفتیم برای ما افتخار است که از اعتبار فوتبال ایران دفاع کردیم. در این سه بازی شاگردانم غیرت خود را گذاشتند و فراتر از حد فوتبال ایران بودند. برای اولین بار بود که در این مرحله با نتایج خوب و درخشان وبازی

همین قدر که از طرف کنفدراسیون فوتبال آسیا به عنوان شگفتی ساز لقب گرفتیم برای ما افتخار است که از اعتبار فوتبال ایران دفاع کردیم. در این سه بازی شاگردانم غیرت خود را گذاشتند و فراتر از حد فوتبال ایران بودند.
برای اولین بار بود که در این مرحله با نتایج خوب و درخشان وبازی فوق العاده به هدفمان رسیدیم. در سال های گذشته برای ما حسرت مساوی کردن با تیم های قدر یا نباختن همیشه وجود داشت اما این بار شاگردانم سنت شکنی کرده و مزد تمرینات سخت و اردوهای فشرده خود را گرفتند وملت ایران را شاد کردند. اگر شرایط فراهم می شد تا بازی تدارکاتی داشتیم مسلما در برابر ازبکستان، بازیکنان بدون استرس و با روحیه بالا بازی می کردند و شاید الان ما به جای تایلند به استرالیا می رفتیم.

سرمربی تیم ملی گفت:

 در بازی رفت که به میزبانی اردن بود، این تیم از شرایط میزبانی خود به بهترین نوع ممکن استفاده کرده و داوری بد این بازی علیرغم شایستگی ایران به سود اردن به پایان رسید. اما در این مرحله و در یک کشور بی طرف و به دور از منافع میزبانی زمانی که برابر این تیم قرار گرفتیم بهترین بازی خود را انجام داده و پیروز میدان شدیم و توانستیم با غیرت بچه ها بازی رفت را جبران کنیم وانتقام خود را از این تیم بگیریم.
از بچه ها خواستم به خاطر نتایج درخشانشان در این مرحله شادی کنند و جشن موفقیت خود را در زمین مسابقه بگیرند چون در واقع آنها از نظر من قهرمان هستند

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.