تاریخ انتشار : یکشنبه 14 خرداد 1391 - 20:03
کد خبر : 515
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای ایراندوست: ملوان متکی به فرد نیست بسته هستند

ایراندوست: ملوان متکی به فرد نیست

ایراندوست: ملوان متکی به فرد نیست

مریم ایراندوست با بیان اینکه تعدادی از بازیکنان در ملوان تجربه کافی ندارند، اظهار داشت: ۲ – ۳  بازیکن داریم که زمان کمی را در نیم‌فصل در زمین بوده‌اند، بازیکنان خوبی هستند اما هماهنگی و تجربه ندارند… مریم ایراندوست در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبری فارس «توانا»، درباره برنامه تیم ملوان در نیم‌فصل دوم

مریم ایراندوست با بیان اینکه تعدادی از بازیکنان در ملوان تجربه کافی ندارند، اظهار داشت: ۲ – ۳  بازیکن داریم که زمان کمی را در نیم‌فصل در زمین بوده‌اند، بازیکنان خوبی هستند اما هماهنگی و تجربه ندارند…

مریم ایراندوست در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبری فارس «توانا»، درباره برنامه تیم ملوان در نیم‌فصل دوم و جذب بازیکن گفت: نرخ بازیکن ملی حدود ۵ میلیون است اما بازیکنان در همان نیم‌فصل اول جذب شده‌اند و از طرفی باشگاه نیز چنین بودجه‌ای را برای جذب بازیکن ندارد.

وی ادامه داد: در نظر داشتیم آذر موسوی و محبوبه یوسف‌پور را در اختیار بگیریم، اما از آنجا که لیگ دسته اول فوتسال از دی‌ماه آغاز می‌شود و حضور این بازیکنان در این لیگ نمی‌توانیم آنها را به خدمت بگیریم. متأسفانه نیم‌فصل اول را از دست دادیم و باید با بازیکنان بومی تمرینات را پیگیری کنیم.

سرمربی تیم فوتبال بانوان ملوان با بیان اینکه تعدادی از بازیکنان در این تیم تجربه کافی ندارند، اظهار داشت: ۲ – ۳  بازیکن داریم که زمان کمی را در نیم‌فصل در زمین بوده‌اند، بازیکنان خوبی هستند اما هماهنگی و تجربه ندارند. باید با آنها کار کنیم تا در نیم‌فصل دوم از آنها استفاده کنیم.

ایراندوست درباره بازی آخر این تیم مقابل سرخ‌پوشان که منجر به شکست ملوان و از دست دادن نایب‌قهرمانی شد، تصریح کرد: ما بازی را به مریم رحیمی باخیتم. این بازیکن پدیده است و خوشحالم که در سطح بین‌المللی می‌توانیم از این بازیکن استفاده کنیم. ملوان با کار تیمی و تاکتیکی توانست به گل دست پیدا کند و متکی به فرد نبود. به گرگان هم تبریک می‌گویم که چنین بازیکنی را در اختیار دارد و می‌تواند سال‌ها از او استفاده کند. ما در بازی آخر دو بازیکن را برای مهار وی در نظر گرفتیم اما کاری از پیش نبردیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.