تاریخ انتشار : دوشنبه 11 دی 1391 - 11:40
کد خبر : 3146
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای بازی با ملوان ویژگی خودش را داشت بسته هستند

بازی با ملوان ویژگی خودش را داشت

بازی با ملوان ویژگی خودش را داشت

  خلیل صالحی ، مدیرعامل باشگاه صنمعت نفت آبادان در خصوص تساوی یک بر یک صنعت نفت آبادان با ملوان عنوان کرد:  این تساوی برای ما حکم شکست را داشت. متاسفانه اشکالات فنی تیم و مقداری اشکال داوری وجود داشت. هفته قبل در دیدار با پرسپولیس هجمه‌ای به وجود آرودند که یک پنالتی برای پرسپولیس

 

خلیل صالحی ، مدیرعامل باشگاه صنمعت نفت آبادان در خصوص تساوی یک بر یک صنعت نفت آبادان با ملوان عنوان کرد:
 این تساوی برای ما حکم شکست را داشت. متاسفانه اشکالات فنی تیم و مقداری اشکال داوری وجود داشت. هفته قبل در دیدار با پرسپولیس هجمه‌ای به وجود آرودند که یک پنالتی برای پرسپولیس گرفته نشده همین امر باعث شد داوران برای جبران این اشتباه به میدان بیایند.
 گل صد در صد سالم نفت را آفساید گرفتند. بازیکن ما شوتی به سمت دروازه ملوان زد و در برگشت یکی دیگر از بازیکنان توپ را به گل تبدیل کرد اما داور این گل را مردود اعلام کرد. یک اشتباه سرنوشت لیگ را تغییر می‌دهد. می‌تواند باعث قهرمانی یا سقوط یک تیم ‌شود. برخلاف بازی با پرسپولیس در این دیدار بازیکنانمان عملکرد خوبی نداشتند. ۲ هفته پشت سر هم برابر پرسپولیس و راه‌آهن عملکرد خوبی داشتیم اما متاسفانه در این بازی به هیچ عنوان آن بازی را نکردند.
 این دیدار ویژگی‌های خاص خود را داشت. می‌توانستیم با پیروزی وضعیت خود را در جدول بهتر کنیم. درباره مسائل فنی باید کاسیمیرو توضیح دهد. باشگاه تمام تلاش خود را کرده و به تعهدات خود عمل کرده است. بازیکنان هم باید به تعهدات خود عمل کنند که بتوانیم در کنار هم وضعیت نفت را درست کنیم.

صالحی درباره اینکه آیا شرایط نفت برای بقا دشوار نشده تصریح کرد: کارمان مشکلی بود و طبیعی است با از دست دادن این امتیازات مشکل‌تر هم شد اما باقی ماندن در لیگ غیرممکن نیست. بازیکنان می‌توانند در بازی‌های آینده نهایت تلاش خود را کنند که جایگاهش تثبیت شود.

صالحی در خصوص اینکه جریمه‌ای برای بازیکنان در نظر گرفته نی‌شود گفت: با توجه به شرایط جدول سعی کردیم امسال بحث جرایم را مطرح نکنیم، بلکه فقط بحث پاداش و ایجاد انگیزه برای بازیکنان بوده است. قبل از دیدار برابر ملوان پاداش تساوی مقابل پرسپولیس پرداخت شد.

صالحی درباره کاپیتانی حسین کعبی در حالی که پیش از این روح‌الله عرب کاپیتان تیم بود و آیا مشکلاتی در این مورد در تیم نفت وجود دارد یادآور شد: هیچ مشکلی در این زمینه نداریم. عرب یکی از مهره‌های تاثیرگذار و با سابقه است. او بازیکن با شخصیتی است و تاکنون هیچ مشکلی به وجود نیاورده است. خود او با احترام بازوبند را به کعبی داد. در این موضوع باشگاه هیچ دخالتی نداشت.

وی درباره بازی هفته آینده برابر فجرسپاسی عنوان کرد: در سال‌های خیلی دور در ذوب‌آهن اصفهان شاگرد محمود یاوری بودم. او مربی باتجربه‌ای است. با تمام احترامی که برای او قائل هستم اما چاره ای جز پیروزی نداریم.

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.