تاریخ انتشار : یکشنبه 20 اسفند 1391 - 12:02
کد خبر : 4596
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای باهوش بودیم بازی را هم می‌بردیم بسته هستند

باهوش بودیم بازی را هم می‌بردیم

باهوش بودیم بازی را هم می‌بردیم

زمانی که من به بازی آمدم ؛ تیم باخته بود و همین که توانستیم بازی را مساوی کنیم ، فکر کنم بازی خوبی انجام دادم . حسین بادامکی دوباره در جمع بازیکنان ملوان حاضر شد و در تساوی ۲-۲ مقابل سایپا سهیم بود . بادامکی را بلافاصله بعد از بازی گیر انداختیم تا ببینیم دنیا

زمانی که من به بازی آمدم ؛ تیم باخته بود و همین که توانستیم بازی را مساوی کنیم ، فکر کنم بازی خوبی انجام دادم .

حسین بادامکی دوباره در جمع بازیکنان ملوان حاضر شد و در تساوی ۲-۲ مقابل سایپا سهیم بود . بادامکی را بلافاصله بعد از بازی گیر انداختیم تا ببینیم دنیا دست کیست .

بازی چه طور بود ؟

بازی خوبی بود فکر کنم هر دو تیم فوتبال خوبی انجام دادند و نتیجه ی ۲-۲ هم عادلانه بود . با توجه به این که بازی هم در یک زمین بارانی انجام شد ، توپ بازی سنگین شده بود و شرایط بازی را سخت کرده بود ؛ البته ما به دنبال برد بودیم اما با توجه به روند بازی که در خارج از خانه بود و همچنین نتیجه ی هفته ی قبل ، فکر کنم همین نتیجه هم راضی‌کننده بود و حتی اگر کمی باهوش بودیم فکر کنم بازی را هم می‌بردیم .

 خودت خوب بازی کردی ؟

زمانی که من به بازی آمدم ؛ تیم باخته بود و همین که توانستیم بازی را مساوی کنیم ، فکر کنم بازی خوبی انجام دادم .

مشکلات تیم حل شده ؟

نه ، بی‌پولی هنوز پابرجاست و بچه‌ها دارند اذیت می‌شوند . امیدوارم مشکلات ما زود‌تر حل بشود . این تیم مال آقای هدایتی است و ما همه دوست داریم ، ایشان را کنار تیم ببینیم . حضور ایشان در کنار تیم می‌تواند به ما کمک کند ؛ به خصوص اگر به عنوان یک بزرگ‌تر به درد دل بچه‌ها گوش بدهد .

مگر آقای درودگر نیستند ؟

بله اما ایشان مدیرعامل هستند . مالک تیم خیلی بیشتر می‌تواند کمک کند . در کل ما دوست داریم ایشان را کنار تیم ببینیم . اگر آقای هدایتی بیایند ، دلگرم‌تر خواهیم بود .

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.