تاریخ انتشار : پنجشنبه 3 اسفند 1391 - 19:52
کد خبر : 4286

بهتر بودیم و بردیم

بهتر بودیم و بردیم

زلاتکو کرانچار پس از پیروزی ۳ بر یک تیمش مقابل ملوان گفت:‌ بعد از یک شکست غیر منتظره موفق شدیم در این مسابقه بازگشت خوبی داشته باشیم و روند بازی را در اختیار بگیریم. از ابتدای مسابقه آهنگ بازی خودمان را به حرف تحمیل کردیم و پس از خلق چند موقعیت به گل رسیدیم. بازی

زلاتکو کرانچار پس از پیروزی ۳ بر یک تیمش مقابل ملوان گفت:‌

بعد از یک شکست غیر منتظره موفق شدیم در این مسابقه بازگشت خوبی داشته باشیم و روند بازی را در اختیار بگیریم. از ابتدای مسابقه آهنگ بازی خودمان را به حرف تحمیل کردیم و پس از خلق چند موقعیت به گل رسیدیم. بازی بسیار خوبی را ارائه کردیم و در جریان مسابقه بر حریف برتری داشتیم خوشحالیم که در این دیدار نتیجه گرفتیم و توانستیم به رقابت با حریفانمان به بالای جدول بازگردیم.

وی در مورد گلزنی احمد جمشیدیان و خوشحالی فراوان او اظهار داشت:

‌از گلزنی جمشیدیان خوشحال هستم او در چند مسابقه است که به میدان می‌آید و برای بالا کشیدن تیم تلاش می‌کند. برایمان بسیار مهم است که بازیکنانی که به عنوان جانشین به میدان می‌آیند تاثیرگذار باشد و اثر مثبتی روی تیم بگذارند.

کرانچار در مورد دیدار بعدی سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا مقابل النصر عنوان کرد:

من خودم شخصا در دبی یکی از بازی‌های این تیم را نگاه کردم و فیلم چند مسابقه این بازی را تهیه و آنالیز کردیم. النصر نسبت به سال قبل تیم باکیفیت‌تری است و فکر می‌کنم بازی پرفشاری را پیش‌رو داریم.

وی در مورد اینکه سپاهان روی اشتباهات گل‌های زیادی را دریافت می‌کند، عنوان کرد:

 باید بازی‌هایمان را بیشتر آنالیز کنیم تا دیگر چنین اشتباهاتی را تکرار نکنیم. برخی اشتباهات ما باعث شده ۳ امتیاز را از دست بدهیم. سپاهان تیمی با گرایش حمله است که این موضوع باعث می‌شود فضایی در اختیار حریفان قرار بگیرد که روی بازیکنان فشار بگیرد. گل‌هایی که در بازی مقابل مس، فولاد، تراکتور، نفت و حتی پرسپولیس دریافت کردیم روی همین اشتباهات بود. طبیعی است که بازیکنان در فوتبال گاهی دچار اشتباه شود.

سرمربی سپاهان در مورد اینکه وضعیت چمن فولادشهر بسیار بهتر شده است، خاطرنشان کرد:

 وضعیت الان بسیار بهتر است. باید از مسئولان تشکر کنیم و به آنها تبریک بگوییم که این فرصت را به وجود آوردند که شرایط زمین بهتر شود و بتوانیم به خوبی میزبانی کنیم. اینکه ما در شهر خودمان به میدان می‌رویم و هواداران می‌توانند از این موضوع لذت ببرند بسیار مهم است. امیدوارم تماشاگران در بازی مقابل النصر حضور پررنگی در ورزشگاه داشته باشند و به ما دلگرمی بدهند.

کرانچار در مورد اینکه سپاهان از موقعیت‌های گلزنی‌اش به خوبی استفاده نمی‌کند، گفت:

 از این موضوع راضی نیستم شانس‌های گل زیادی را ایجاد می‌کنیم اما از آنها استفاده نمی‌کنیم باید در بخش حمله زهردارتر عمل کنیم. این موضوع را به طور مداوم به بازیکنان تذکر می‌دهم و باید این مسئولیت را قبول کنیم. در مسابقات سنگینی که ادامه داریم باید حواسمان را جمع کنیم. در ادامه بازی‌ها یکی دو شانس برایمان بوجود می‌آید تا بتوانیم با استفاده از آنها به صدر جدول برسیم. اگر قدر این شانس‌ها را ندانیم جای هیچ عذر و بهانه‌ای باقی نمی‌ماند و نمی‌توانیم قهرمان شویم.

سرمربی سپاهان در مورد عملکرد حاج صفی اظهار داشت:

 حاج صفی بازیکن بسیار خوبی است که با حرکات انفرادی خودش را در موقعیت‌های مناسبی قرار می‌دهد. او باید با توجه به وضعیتی که در بازی وجود دارد تصمیم بگیرد که پاس بدهد و یا اینکه خودش کار را تمام کند

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.