تاریخ انتشار : شنبه 11 شهریور 1391 - 0:43
کد خبر : 1452

بیانیه مدیرعامل باشگاه ملوان: هواداران ملوان شایسته تمجیدی تاریخی هستند

بیانیه مدیرعامل باشگاه ملوان: هواداران ملوان شایسته تمجیدی تاریخی هستند

صادق درودگر مدیرعامل باشگاه ملوان در بیانیه‌ای که دلیل آن خویشتنداری هواداران این تیم در دیدار با داماش در ورزشگاه شهید عضدی رشت در هفته هفتم مسابقات لیگ برتر و نشان دادن شخصیت والای هواداران اصیل ملوان و پایبند ماندن به اصالت مکتب این باشگاه اعلام شده، از آنان تقدیر و قدردانی کرد. در بیانیه

صادق درودگر مدیرعامل باشگاه ملوان در بیانیه‌ای که دلیل آن خویشتنداری هواداران این تیم در دیدار با داماش در ورزشگاه شهید عضدی رشت در هفته هفتم مسابقات لیگ برتر و نشان دادن شخصیت والای هواداران اصیل ملوان و پایبند ماندن به اصالت مکتب این باشگاه اعلام شده، از آنان تقدیر و قدردانی کرد.

در بیانیه مدیرعامل ملوان آمده است؛

هواداران عزیز قوی سپید خزر “ملوان”

افتخار دارم صمیمانه‌ترین درودهای خود را به شما هواداران واقعی باشگاه ملوان انزلی تقدیم کنم.

در این دیدار شما عزیزان روح پاک فوتبال را به نمایش گذاشتید و با خویشتنداری خود در فضای مسمومی که عده‌ای بی‌اخلاق که هیچ ارتباطی با مردم اصیل گیلان و شهر تاریخی رشت نداشته در ورزشگاه عضدی رشت بوجود آورده بودند از تاریخ،‌فرهنگ و اصالت تاریخی باشگاه ملوان صیانت گردید.

هواداران عزیز ملوان

شما شایسته تمجیدی ویژه و تاریخی هستید و مطمئن باشید این رفتار اخلاق مدار شما بی‌اجر نمی‌ماند و سازمان لیگ برتر و فدراسیون فوتبال به دلیل این حرکت جوانمردانه و اخلاق مدار از شما قدردانی شایسته‌ای خواهند نمود. بدون شک اینگونه حرکات فقط از شعور و درایت هواداران ناب فوتبال برمی‌آید و این برای یک باشگاه ریشه‌دار و مردمی همچون ملوان افتخاری بزرگ محسوب می‌شود و ما بی‌شک در بازی‌های آینده و با میزبانی صحیح و اخلاقی از تیم‌های بزرگ راه و رسم میزبانی و پایبندی به فرهنگ ناب اسلامی و ایرانی را به همگان نشان خواهیم داد و همچون هواداران فهیم فوتبال در دنیا میدان فوتبال را میدان پاکی و فرزانگی ترسیم خواهیم کرد.

هواداران گرامی فراموش نخواهیم کرد؛ شعار همه هواداران باشگاه ملوان، احترام، اخلاق، پاکی و فرهنگ را به همه فوتبال کشور تسری خواهد داد.

با تقدیم احترام محمد صادق درودگر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.