تاریخ انتشار : شنبه 29 مهر 1391 - 18:52
کد خبر : 1876
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای تقوی : حق ما برد بود ولی باختیم بسته هستند

تقوی : حق ما برد بود ولی باختیم

تقوی : حق ما برد بود ولی باختیم

امیدوارم این خطه سرسبز و فوتبال‌خیز همیشه شخصیت‌های از نظر فنی و شخصیتی مثل سیروس قایقران تولید کند. از خوشحالی مردم انزلی خوشحالم و این برد را به آنان تبریک می‌‌گویم اما ما شایسته باخت نبودیم. چند موقعیت خوبی گلزنی داشتیم که آنها را از دست دادیم و امیدوارم در بازی آینده بهتر نتیجه بگیریم.

امیدوارم این خطه سرسبز و فوتبال‌خیز همیشه شخصیت‌های از نظر فنی و شخصیتی مثل سیروس قایقران تولید کند. از خوشحالی مردم انزلی خوشحالم و این برد را به آنان تبریک می‌‌گویم اما ما شایسته باخت نبودیم. چند موقعیت خوبی گلزنی داشتیم که آنها را از دست دادیم و امیدوارم در بازی آینده بهتر نتیجه بگیریم. موقعیت گلزنی زیادی داشتیم اما ملوان موقعیت صددرصد گلزنی نداشت. قسمت ما نبود که پیروز شویم. بعد از آنکه گل خوردیم هجومی‌تر بازی کردیم اما نتوانستیم از برتری خود استفاده کنیم. چند بازیکن با تجربه خود را در اختیار نداشتیم و ناگزیر به جوانان فرصت دادیم تا آنهادر مسیر رشد سایپا قرار بگیرند. از نظر فنی تیم برتر بودیم ولی نتوانستیم ۳ امتیاز را بگیریم و باختیم.

تقوی‌ در مورد اینکه بعد از تعویض کاوه رضایی کاغذی را به او داد تا به ابراهیم صادقی برساند و آن کاغذ چه بود، گفت: مسائل تاکتیکی بر روی آن کاغذ نوشتم و از رضایی خواستم این کاغذ را به صادقی برساند تا تغییرات تاکتیکی مورد نظرم زودتر ایجاد شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.