تاریخ انتشار : یکشنبه 10 مهر 1390 - 0:09
کد خبر : 362

حاشیه های قبل و بعد بازی

حاشیه های قبل و بعد بازی

دیدار حساس تیم‌های فوتبال استقلال تهران و ملوان انزلی در هفته نهم لیگ برتر فوتبال با حاشیه‌هایی همراه بود. پیش از آغاز این دیدار سعید سالارزاده مدافع ملوان با دسته گل به سمت میلاد میداودی رفت تا از مهاجم استقلال بابت تکل خشنی که در دیدار فصل گذشته دو تیم بر روی پایش زد و

دیدار حساس تیم‌های فوتبال استقلال تهران و ملوان انزلی در هفته نهم لیگ برتر فوتبال با حاشیه‌هایی همراه بود.

پیش از آغاز این دیدار سعید سالارزاده مدافع ملوان با دسته گل به سمت میلاد میداودی رفت تا از مهاجم استقلال بابت تکل خشنی که در دیدار فصل گذشته دو تیم بر روی پایش زد و باعث دوری ۸ ماهه میلاد میداودی از میادین فوتبال شد، دلجویی کند.

* در آغاز این بازی از سوی مسئولان منطقه آزاد و هیات فوتبال انزلی از جمعی از پرسنل نیروی انتظامی به مناسبت در پیش بودن هفته نیروی انتظامی تجلیل شد.

* به دلیل بارندگی شدید در استادیوم تختی انزلی، در اقدامی کم‌سابقه تعداد تماشاگران حاضر در استادیوم کمتر از ۳ هزار نفر بود که در این بین هواداران استقلال بسیار انگشت‌شمار بودند.

* آرش برهانی مهاجم استقلال تهران پس از تعویض در اعتراض به تصمیم کادر فنی استقلال و به دلیل ناراحتی از تعویضش به بطری آب کنار زمین کوبید و پس از آن با گلایه بر روی نیمکت استقلال حاضر شد.

* پس از پایان این بازی پرویز مظلومی در بدو حضور در نشست خبری از خبرنگاران حاضر به دلیل غیبت در نشست خبری پیش از بازی استقلال و ملوان عذرخواهی کرد و سرماخوردگی را دلیل غیبت خود عنوان کرد.

* در طول این بازی پرویز مظلومی به طور دائم بر روی نیمکت استقلال تهران حضور داشت و بهتاش فریبا، مربی استقلال دستورات فنی را به بازیکنان گوشزد می‌کرد.

* پس از پایان این دیدار بازیکنان ملوان به سمت هواداران رفتند و از تماشاگران این تیم بابت حمایت در جهت کسب این پیروزی تقدیر و تشکر کردند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.