تاریخ انتشار : دوشنبه 29 خرداد 1391 - 4:00
کد خبر : 818
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای خوشحالم که بالاخره تکلیف ملوان مشخص شد بسته هستند

خوشحالم که بالاخره تکلیف ملوان مشخص شد

خوشحالم که بالاخره تکلیف ملوان مشخص شد

سیدجلال رافخایی: خوشحالم که بالاخره تکلیف ملوان مشخص شد بازیکن تیم ملوان انزلی در خصوص مشخص شدن باشگاه ملوان گفت: روز گذشته با درودگر نماینده هدایتی نشستی در خصوص پرداخت مطالبات مالی و بازگشت بازیکنان سابق به ملوان برگزار شد. سید جلال رافخایی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران افزود: با توجه به توافق نیروی دریایی

سیدجلال رافخایی:

خوشحالم که بالاخره تکلیف ملوان مشخص شد

بازیکن تیم ملوان انزلی در خصوص مشخص شدن باشگاه ملوان گفت: روز گذشته با درودگر نماینده هدایتی نشستی در خصوص پرداخت مطالبات مالی و بازگشت بازیکنان سابق به ملوان برگزار شد.

سید جلال رافخایی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران افزود: با توجه به توافق نیروی دریایی و هدایتی، خریدار ۷۰ درصدی باشگاه ملوان ساعت ۶ عصر امروز جلسه ای را با هدایتی در خصوص آینده ملوان و چگونگی پرداخت مطالبات قبلی بازیکنان خواهیم داشت.

وی ادامه داد: ‌ملوان با مشکلات مالی روزهای سختی را پست سر گذاشت و زمان های زیاد را از دست داد ولی خوشحالم که بالاخره مالک باشگاه مشخص شد و ما همه از این بلاتکلیفی تا حدودی رها شده و با صحبت های درودگر نماینده هدایتی به آینده ملوان خوش بین شدیم.

بازیکن تیم ملوان انزلی اضافه کرد: هم چنین روز گذشته تمرینات سبکی را با برخی از بازیکنان ملوان شروع کردیم و به طور حتم بعد از اتمام جلسه با هدایتی از امروز به صورت جدی و رسمی تمرینات خود را آغاز خواهیم کرد.

رافخایی در خصوص حضور پورغلامی در ملوان تصریح کرد: معتقدم که پورغلامی در این ۲ سال زحمات زیادی برای ملوان کشیده است و به طور حتم با ماندن دوباره خود در ملوان آن چه را که در تفکرات خود دارد می تواند در زمین پیاده کند و امیدوارم در لیگ دوازدهم بتوانیم نتایج خوبی را کسب کنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.