تاریخ انتشار : یکشنبه 16 مهر 1391 - 16:51
کد خبر : 1780
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای در تیم‌ملی باید با ۸ مهاجم بجنگم بسته هستند

در تیم‌ملی باید با ۸ مهاجم بجنگم

در تیم‌ملی باید با ۸ مهاجم بجنگم

کارلوس کی‌روش سرمربی تیم‌ملی ۲۸ بازیکن را به اردو دعوت کرد که نام سه بازیکن ملوان در این لیست به چشم می‌خورد. یکی از این نفرات سیدجلال رافخایی مهاجم ۸ گله این شهر است که بعد ازمدت‌ها به تیم‌ملی دعوت شده و به همراه پژمان نوری و مازیار زارع نمایندگان انزلی به شمار می‌آیند. ۹۰:

کارلوس کی‌روش سرمربی تیم‌ملی ۲۸ بازیکن را به اردو دعوت کرد که نام سه بازیکن ملوان در این لیست به چشم می‌خورد. یکی از این نفرات سیدجلال رافخایی مهاجم ۸ گله این شهر است که بعد ازمدت‌ها به تیم‌ملی دعوت شده و به همراه پژمان نوری و مازیار زارع نمایندگان انزلی به شمار می‌آیند.

۹۰: کارلوس کی‌روش سرمربی تیم‌ملی ۲۸ بازیکن را به اردو دعوت کرد که نام سه بازیکن ملوان در این لیست به چشم می‌خورد. یکی از این نفرات سیدجلال رافخایی مهاجم ۸ گله این شهر است که بعد ازمدت‌ها به تیم‌ملی دعوت شده و به همراه پژمان نوری و مازیار زارع نمایندگان انزلی به شمار می‌آیند. رافخایی در زمان علی دایی نیز به تیم‌ملی دعوت شد و دو گل ملی نیز در کارنامه‌اش دیده می‌شود. این مهاجم خوش‌اخلاق برای این که بتواند خودش را به کی‌روش تحمیل کند رقابت سختی با ۸ مهاجم دیگر دارد. در این رابطه گفت‌وگوی ۹۰ را با او بخوانید:

۹۰: آقا جلال تبریک! بالاخره آنقدر تلاش کردی تا به حقت رسیدی. در خصوص دعوت شدنت صحبت می‌کنی؟

خدا را شکر که کادرفنی مزد زحماتم را داد و حالا باید تمام توانم را به کار بگیرم. تا برای ادامه کار نظر کی‌روش را جلب کنم. من در گذشته هم که دعوت نمی‌شدم به نظر کادرفنی تیم‌ملی احترام می‌گذاشتم و در حال حاضر تمام فکر و ذکرم تمرینات است.

۹۰: حتما خبرداری بیشتر دعوت شده‌ها از مهاجمان هستند و رقابت سختی با سایرین داری؟

اگر اشتباه نکنم ۹ مهاجم به تیم‌ملی دعوت شدند که همگی از آماده‌های لیگ هستند. دو مهاجم دیگر هم لژیونرند و باید با همه آنها رقابت کنم. من انگیزه زیادی دارم و می‌خواهم هر طور شده خودم را نشان دهم.

۹۰: فکر می‌کنی همه شایسته‌ها دعوت شدند؟

من کارشناس نیستم که بگویم شایسته‌ها دعوت شدند یا نه. ولی حتما کی‌روش آنهایی را که دعوت کرده بازی‌هایشان را زیرنظر داشته و دعوت‌شان کرده.

۹۰: آخرین باری که دعوت شده بودی یادت است؟

فکر کنم سه سال و نیم پیش آقای دایی مرا دعوت کرد و مقابل قطر و فلسطین هم موفق به گلزنی شدم.

۹۰: چند بازی ملی داری؟

هفت یا هشت بازی.

۹۰: انتقادی که از تیم‌ملی می‌شود این است که گلزن خوب ندارد و به همین دلیل نتیجه نمی‌گیرد. در این مورد چه نظری داری؟

هر موقع یک تیم گلی می‌زند، همه در آن سهم دارند. به نظر من تیم‌ملی در بازی‌های بزرگ هم خوب گل می‌زند و هم نتیجه لازم را می‌گیرد. اگر حمایت کنند در همین دو دیدار آینده همه‌چیز درست می‌شود.

۹۰: از تیم‌ملی بگذریم و برویم به سمت ملوان. برد خوبی در کرمان کسب کردید.

ما در کرمان برنده نشده بودیم و توانستیم بعد از مدت‌‌ها نتیجه دلخواه را بگیریم.

۹۰: چه چیزی باعث شد ملوان بعد از مدت برنده شود؟

احمدزاده چقدر در آن نقش داشت؟

اصلی‌ترین عامل، شناخت سرمربی از هر دو تیم بود. احمدزاده مس را به خوبی می‌شناخت و از نفرات ملوان هم شناخت کافی داشت. او شرح وظایف را به خوبی به بازیکنان داد تا به خواسته‌اش برسد. این برد را نباید بزرگ کنیم و نه نباید کمرنگش کرد.

۹۰: خودتو دوست داشتی پورغلامی هم در تیم بماند یا نه؟

اتفاقا خیلی دوست داشتم که آقای پورغلامی هم می‌ماند و با تیم ادامه می‌داد. در این صورت کادر قوی‌تر می‌شد. کاش او می‌ماند و به کارشان ادامه می‌داد.

۹۰: فکر نمی‌کنی برای کسی که قبلا نفر اول بود و حالا قرار بود اختیاراتش کمرنگ شود. بهتر بود برود؟

من توی فکر آقا فرهاد نیستم که بدانم خوب بود یا بد ولی خودم دوست داشتم در تیم حضور می‌داشت و کمک می‌کرد. بگذارید یک مثال بزنم. همین آقای کی‌روش از زمانی که از رئال مادرید جدا شد. رفت کنار فرگوسن کار کرد. چون شناخت کافی از او داشت. هدف ما موفقیت ملوان است و باید همگی دست به دست هم دهیم تا شرایط تیم بهتر از قبل شود. چه بیرون از تیم و چه داخل تیم. شاید این طوری یک مقدار دلخوری هم که به وجود آمده بود از میان می‌رفت.

۹۰: در بازی با سپاهان هواداران با کادرفنی و تعدادی از بازیکنان برخورد مناسبی نداشتند. چرا این طور شد؟ در حالی که ملوان در ۲۱ بازی اخیرش با این تیم تنها سه بار برنده شده و هفت سال است که نتوانسته سپاهان را شکست دهد.

قبول دارم برخورد مناسبی نشد ولی هوادار هم از تیمش توقع دارد و برد می‌خواهد. شاید آنها انتظار نداشتند دو بر صفر بازنده شویم.

۹۰: مدتی است که با تعدادی از بازیکنان هم برخورد مناسبی نمی‌شود، حتی رافخایی!

به هر حال میان هواداران کسانی هستند که زود از کوره در می‌روند. نباید همه هواداران را به یکدیگر ربط دهیم. شاید آنها تشخیص دادند ضعیف کار کرده‌ام. ولی در کل توهین به سرمربی و بازیکنان و حتی مدیریت باشگاه اصلا کار درستی نیست.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.