تاریخ انتشار : جمعه 30 تیر 1391 - 13:16
کد خبر : 1128

زارع:ملوان به روزهای اوج گذشته بازمی‌گردد

زارع:ملوان به روزهای اوج گذشته بازمی‌گردد

زارع:ملوان به روزهای اوج گذشته بازمی‌گردد مازیار زارع گفت: ملوان به روزهای اوج سال‌های قبل خود باز خواهد گشت. بازیکن این فصل تیم فوتبال ملوان پس از پیروزی یک بر صفر تیمش برابر گهر شهرداری دروود افزود: ملوان دراین بازی از همه جهت برتر از گهر بود و من کسب این سه امتیاز را به

زارع:ملوان به روزهای اوج گذشته بازمی‌گردد

مازیار زارع گفت: ملوان به روزهای اوج سال‌های قبل خود باز خواهد گشت.

بازیکن این فصل تیم فوتبال ملوان پس از پیروزی یک بر صفر تیمش برابر گهر شهرداری دروود افزود: ملوان دراین بازی از همه جهت برتر از گهر بود و من کسب این سه امتیاز را به همه هواداران خونگرم استان تبریک می‌گویم.

وی با بیان اینکه این بازی به هیچ وجه کیفیت بالایی نداشت، ادامه داد: در هفته‌های اول لیگ به هیچ وجه تیم‌ها به مرز آمادگی نمی‌رسند، زیرا دیر شروع به تمرین می‌کنند؛ چون در فوتبال ایران هیچ چیز سرجایش نیست.

بازیکن فصل گذشته پرسپولیس تهران با تاکید بر اینکه ملوان روز به روز بهتر و هماهنگ‌تر خواهد شد، ادامه داد: بدن‌های بازیکنان در هفته‌های آینده به صورت کامل در شرایط مسابقه قرار می‌گیرد و من قول‌ می‌دهم روزهای اوج ملوان را تکرار خواهیم کرد.

وی در خصوص انجام بازی‌های گهر شهرداری درود و میزبانی آنها در ورزشگاه انقلاب کرج، عنوان کرد: میزبانی گهری‌ها آن هم در کرج صد در صد به ضرر آنها تمام خواهد شد و نمی‌توانند به خوبی از امتیاز میزبانی بهره گرفته و نماینده‌ای شایسته برای لرستان باشند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.