تاریخ انتشار : شنبه 13 فروردین 1390 - 12:47
کد خبر : 67
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای سرمربی تیم فوتبال ملوان: به سه امتیاز با ارزش مقابل ذوب آهن دست یافتیم بسته هستند

سرمربی تیم فوتبال ملوان: به سه امتیاز با ارزش مقابل ذوب آهن دست یافتیم

سرمربی تیم فوتبال ملوان: به سه امتیاز با ارزش مقابل ذوب آهن دست یافتیم

سرمربی تیم فوتبال ملوان: به سه امتیاز با ارزش مقابل ذوب آهن دست یافتیم بندر انزلی – سرمربی تیم فوتبال ملوان بندر انزلی با تقدیر از بازی شاگردان خود در برابر ذوب آهن اصفهان گفت: حریف ما تیم پر امکانات و پر مهره ای است که پیروزی برابر چنین تیمی ارزش کار ملوان را نشان

سرمربی تیم فوتبال ملوان:
به سه امتیاز با ارزش مقابل ذوب آهن دست یافتیم
بندر انزلی – سرمربی تیم فوتبال ملوان بندر انزلی با تقدیر از بازی شاگردان خود در برابر ذوب آهن اصفهان گفت: حریف ما تیم پر امکانات و پر مهره ای است که پیروزی برابر چنین تیمی ارزش کار ملوان را نشان می دهد.
فرهاد پور غلامی’ شامگاه جمعه پس از پیروزی تیمش مقابل ذوب آهن که در آخرین دیدار هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال ایران به دست آمد، افزود: با کسب این سه امتیاز با ارزش به یک حاشیه امنیت مطلوب در جدول رده بندی لیگ برتر دست پیدا کردیم.

وی ادامه داد: از تک تک بازیکنانم تشکر می کنم، چون تمام نکاتی را که قبل از بازی به آنها گوشزد کرده بودم، به خوبی در زمین به مرحله اجرا گذاشتند.

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندر انزلی تصریح کرد: بازیکنان ملوان در هر سه بخش زمین هماهنگ بودند و موقعیت های گل زیادی را روی دروازه ذوب آهن خلق کردند، اما ذوب آهن به جز یک شوت در طول ۹۰ دقیقه موقعیت دیگری نداشت.

پور غلامی افزود: بسیار خرسندم که با پیروزی برابر ذوب آهن و کسب سه امتیاز، موفق شدیم روند روبه رشد خود در نیم فصل دوم را ادامه دهیم.

وی همچنین از هواداران تیم ملوان تشکر و قدردانی کرد و یادآور شد که آنان با حمایت و تشویق های عالی خود، نقش پر رنگی در این پیروزی و موفقیت های اخیر ملوان داشتند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، آخرین دیدار هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال ایران بین دو تیم فوتبال ملوان بندر انزلی و ذوب آهن اصفهان، در ورزشگاه تختی بندر انزلی با نتیجه یک بر صفر به سود ملوان خاتمه یافت.

ملوان با این پیروزی با دو پله صعود در رده ششم جدول رده بندی رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران قرار گرفت

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.