تاریخ انتشار : یکشنبه 22 آبان 1390 - 23:54
کد خبر : 441
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای سرمربی تیم فوتبال ملوان انزلی گفت: من پشت مشکلات مالی پنهان نمی‌شوم و اشکالات فنی را کتمان نمی‌کنم. بسته هستند

سرمربی تیم فوتبال ملوان انزلی گفت: من پشت مشکلات مالی پنهان نمی‌شوم و اشکالات فنی را کتمان نمی‌کنم.

سرمربی تیم فوتبال ملوان انزلی گفت: من پشت مشکلات مالی پنهان نمی‌شوم و اشکالات فنی را کتمان نمی‌کنم.

سرمربی تیم فوتبال ملوان انزلی گفت: من پشت مشکلات مالی پنهان نمی‌شوم و اشکالات فنی را کتمان نمی‌کنم. فرهاد پورغلامی در مورد جلسه با رئیس هیئت مدیره باشگاه ملوان انزلی اظهار داشت: در این جلسه ابتدا نمایندگان بازیکنان به طور خصوصی با بهمنی؛ رئیس هیئت مدیره باشگاه جلسه داشتند و ایشان از نزدیک در جریان

سرمربی تیم فوتبال ملوان انزلی گفت: من پشت مشکلات مالی پنهان نمی‌شوم و اشکالات فنی را کتمان نمی‌کنم.

فرهاد پورغلامی در مورد جلسه با رئیس هیئت مدیره باشگاه ملوان انزلی اظهار داشت: در این جلسه ابتدا نمایندگان بازیکنان به طور خصوصی با بهمنی؛ رئیس هیئت مدیره باشگاه جلسه داشتند و ایشان از نزدیک در جریان مشکلات و مسایل بازیکنان قرار گرفتند و سپس من و صالح‌نیا هم به این جمع اضافه شدیم. با تاکید بهمنی بخشی از مطالبات بازیکنان تا پیش از دیدار با فجرسپاسی پرداخت می‌شود و بقیه مطالبات در آینده‌ پرداخت می‌شود و اکنون که بازیکنان راضی هستند من هم راضی هستم.

سرمربی ملوان در مورد اینکه برخی از مخالفانش عنوان کردن مشکلات مالی را برای فرار از مشکلات فنی تیم می‌دانند گفت: من به نظر و عقیده همه احترام می‌گذارم، حتی به نظر مخالفانم، اما واقعیت این است که همیشه گفته‌ام مشکلات مالی تاثیرگذار است. صادقانه حرف می‌زنم و هیچ وقت خودم را پشت مشکلات مالی پنهان نمی‌کنم.

وی افزود: قبول دارم که تیم ما مشکل فنی هم دارد مثل تمامی تیم‌ها و این را کتمان نمی‌کنم و تلاش خواهیم کرد این مشکلات به حداقل برسد و ملوان به جایگاه‌ اصلی‌اش بازگردد. ضمن اینکه سرپرست و رئیس محترم باشگاه ملوان از کادر فنی حمایت کردند و من هم از آنها کمال تشکر را دارم.

سرمربی ملوان در مورد اینکه این تیم در نیم فصل بازیکن جدیدی جذب خواهد کرد یا نه گفت: من به باشگاه پیشنهاد داده‌ام که سه بازیکن در نیم فصل جذب کنیم.

پورغلامی در مورد اینکه قاسم حدادی‌فر به تراکتورسازی می‌رود یا ملوان گفت: بنویسید که زور تراکتورسازی به ما چربید و این بازیکن را آنها گرفتند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.