تاریخ انتشار : جمعه 20 خرداد 1390 - 22:39
کد خبر : 178
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای سعید لو: در اوج هیجان، بازی جوانمردانه‌ای از پرسپولیس و ملوان شاهد بودیم بسته هستند

سعید لو: در اوج هیجان، بازی جوانمردانه‌ای از پرسپولیس و ملوان شاهد بودیم

سعید لو: در اوج هیجان، بازی جوانمردانه‌ای از پرسپولیس و ملوان شاهد بودیم

به نقل از پایگاه خبری ورزش ایران، در پیام سعیدلو آمده است: قهرمانی تیم پرسپولیس را به همه اهالی فوتبال و به خصوص دوستان و هواداران باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس تبریک می گویم. همانطور که پیش بینی می شد، دو تیم ریشه دار و پرافتخار فوتبال ایران، رقابت بدون حاشیه‌ای را در ورزشگاه جهان پهلوان

به نقل از پایگاه خبری ورزش ایران، در پیام سعیدلو آمده است: قهرمانی تیم پرسپولیس را به همه اهالی فوتبال و به خصوص دوستان و هواداران باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس تبریک می گویم. همانطور که پیش بینی می شد، دو تیم ریشه دار و پرافتخار فوتبال ایران، رقابت بدون حاشیه‌ای را در ورزشگاه جهان پهلوان تختی شهر انزلی به نمایش گذاشتند و خوشبختانه در اوج هیجان بازی جوانمردانه‌ای را شاهد بودیم. اینجانب کسب مقام قهرمانی تیم پرسپولیس و نایب قهرمانی تیم ملوان در رقابتهای جام حذفی کشور را به مسئولان، کادر فنی و بازیکنان و هواداران این دو تیم تبریک می گویم. امید است شاهد استمرار موفقیت‌ها و سربلندی فوتبال ایران در مسابقات داخلی، آسیایی و جهانی باشیم.

سعیدلو همچنین پیش از این در آستانه برگزاری دیدار برگشت مسابقه فینال جام حذفی فوتبال بر حفظ اصول بازی جوانمردانه در این دیدار تاکید کرده و از اهدای جوایز ویژه سازمان تربیت بدنی به قهرمان و نایب قهرمان این رقابتها خبر داده بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.