تاریخ انتشار : شنبه 20 فروردین 1390 - 13:05
کد خبر : 84

شهرداری تبریز ۲ – ملوان انزلی ۱

تیم فوتبال فولاد خوزستان امشب در دیداری سرنوشت ساز به مصاف تیم العین امارات خواهد رفت. اما از آنجایی که ایران به دلیل عدم امکان رعایت پروتکل های کنفدراسیون فوتبال آسیا برای برگزاری مسابقات، میزبانی را از دست داد، حالا در ریاض،پایتخت عربستان باید با العین دیدار کند. مسابقه ای که برنده آن را راهی مرحله گروهی لیگ قهرمانان خواهد کرد و بازنده آن، به کشور خود بازخواهد گشت.

شهرداری تبریز ۲ – ملوان انزلی ۱

علی مغانی

۲۰۱۱/۴/۸ ۱۹:۳۱:۰۰

گل ها: سعید دقیقی (۴۲) و مارسیو رودریگوئز (۹۰) برای شهرداری و مهرداد اولادی (۳+۴۵) برای ملوان

شهرداری تبریز: مسعود همامی، علی انصاریان، مارسیو رودیگوئز، حبیب گردانی، محمد ایرانپوریان، کارلوس ادواردو (۸۶ رسول پیرزاده)، شهرام گودرزی، محمد رضا زینال خیری، بابک حاتمی (۶۲ علی کریمی)، میثم بائو (۷۷ وریا غفوری) و سعید دقیقی.ملوان انزلی: علی حسنی صفت، هادی تامینی، سعید سالارزاده، ابوالحسن جعفری، پژمان نوری، علیرضا رمضانی، محمد حیدری (۶۴ مهدی دغاغله)، محسن مسلمان (۷۷ محسن مسلمان)، محمد همرنگ، محمد نزهتی (۸۷ مهران جعفری) و مهرداد اولادی.

شرح بازی:

شهردای تبریز که از ابتدای فصل هیچگاه نتوانسته دو بازی پیاپی را برنده باشد، پس از برد هفته گذشته مقابل راه آهن، آمده بود تا هم طلسم دو پیروزی پیاپی را بشکند و هم فاصله خود با قعر جدول را بیشتر کند. در آن سوی میدان، ملوان پس از کسب چهار پیروزی متوالی، در حالی به ورزشگاه یادگار امام آمده بود که تمام نفرات تعیین کننده خود را در اختیار داشت.

بازی با برتری نسبی شهرداری آغاز شده بود و چیزی نمانده بود شاگردان حمید درخشان در همان دقیقه سوم با سانتر ایرانپوریان به گل برسند. اما در ادامه هافبک های ملوان با دوندگی و بازی تک ضرب ، تعادل را در میدان ایجاد کردند.

در نیمه دوم باز هم این شهرداری بود که بر جریان بازی مسلط شد اما عقب نشینی ملوان مانع از آن می شد که مردان هجومی شهرداری، صاحب موقعیت گل شوند. در آخرین دقیقه وقت های قانونی و در حالی که به نظر می رسید، یک مساوی خانگی دیگر در کارنامه حمید درخشان ثبت شود، مارسیو رودیگوئز نوار پیروزی های پیاپی ملوان را قطع کرد.

شرح گلها :

۱-۰ دفع ناقص سعید سالارزاده در محوطه هجده قدم به سعید دقیقی رسید تا سعید دقیقی با یک ضربه خشک، توپ را از زیر دست علی حسنی صفت عبور دهد

۱-۱ این بار محمد ایرانپوریان توپ ارسالی از سمت راست را در محوطه جریمه زیر پای مهرداد اولادی انداخت تا مهاجم ملوان با یک ضربه دقیق خود را ۱۱ گله کند

۲-۱ کرنر ارسالی حبیب گردانی از سمت چپ را مارسیو رودریگوئز بالاتر از مدافعان ملوان به گوشه دروازه فرستاد.

اتفاق ویژه:در دقیقه ۲۴ در حالی که بازی در جریان بود، به ناگاه فرهاد پورغلامی روی زمین افتاد و از ناحیه گردن احساس درد می کرد. تصاویر اینطور نشان می داد که شئی پرتاب شده از سوی تماشاگران، به پشت سر مربی ملوان اصابت کرده اما گزارشگر تبریزی معتقد بود که مربی ملوان تمارض کرده و هیچ شئی خارجی روی پیست دیده نمی شود. این اتفاق باعث درگیری لفظی میان سرپرستان دو تیم شد و بازی برای دقایقی از جریان افتاد.

بهترین بازیکن:سعید دقیقی در تیمی که از همان روزهای اول فصل شمشیر سقوط را بالای سر خود دیده، ۱۱ گل به ثمر رسانده است. در روزی که میثم بائو کم فروغ نشان می داد و ذخیره طلایی شهرداری (علی کریمی) کاری از پیش نبرد، دقیقی سختکوش و دونده بود و در اواخر نیمه اول چیزی نمانده بود یکی از زیباترین گل های لیگ را از وسط زمین بزند.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.