تاریخ انتشار : دوشنبه 4 دی 1391 - 20:23
کد خبر : 3071

مایلی کهن در کنفرانس قبل از بازی

مایلی کهن در کنفرانس قبل از بازی

در ابتدا سلام دارم خدمت همشهریان عزیزم و خوشحالم که دوباره در این شهر هستم. شرایط بازی فردا برای ما خیلی سخت است چون ما در روز شنبه با استقلال بازی سختی انجام دادیم و حتی نتوانستیم ریکاوری خوبی داشته باشیم. ما سعی می‌کنیم بهترین بازی خود را ارائه دهیم و در دستور کارمان بازی

در ابتدا سلام دارم خدمت همشهریان عزیزم و خوشحالم که دوباره در این شهر هستم. شرایط بازی فردا برای ما خیلی سخت است چون ما در روز شنبه با استقلال بازی سختی انجام دادیم و حتی نتوانستیم ریکاوری خوبی داشته باشیم. ما سعی می‌کنیم بهترین بازی خود را ارائه دهیم و در دستور کارمان بازی جوانمردانه و روبه جلو قرار دارد.
البته در این بازی مجید خدابنده‌لو را به دلیل سه اخطاره بودن در اختیار نداریم. بازی فردا بازی سختی برای ماست چون ملوان یکی از تیم‌های خوب لیگ برتر امسال است. ما در نقل و انتقالات نتوانستیم بازیکن صاحب نامی جذب کنیم. به هر حال بازیکنان صاحب‌نام جذب تیم‌های بزرگ می‌شوند و گهر دورود که همیشه در همه زمینه‌ها مظلوم بوده در این خصوص نیز مظلوم واقع شده است.جوی که علیه تیم ما و شهر دورود گفته بودند، دیدید که آن طور نبود و خوشبختانه مردم خونگرم شهر دورود نشان دادند که از فرهنگ بالایی برخوردارند. در همه دنیا مردم می‌آیند تا از فوتبال لذت ببرند. اگر حوادثی در ورزشگاه‌ها رخ می‌دهد دلیل این برخوردها برخی از مدیران عامل و مربیان هستند که با اظهار نظرهای خود باعث التهاب و انتقال التهاب به سکوها می‌ شوند. همه دیدند که مردم دورود در نهایت احترام مسابقه را به پایان رساندند.
یکی از دلایل خالی شدن استادیوم‌ها خود ما فوتبالی‌ها هستیم که با حمله به همدیگر میدان ورزش را تبدیل به تسویه حساب شخصی کرده‌ایم. به این جهت است که استقبال از فوتبال که برای دوستی‌ها بنا شده، کم است.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.