تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 فروردین 1390 - 21:10
کد خبر : 107

مدیر روستا: ملوان را ببریم نیمی از راه را رفته ایم

مدیر روستا: ملوان را ببریم نیمی از راه را رفته ایم

مدیر روستا: ملوان را ببریم نیمی از راه را رفته ایم سرمربی پاس همدان گفت: به هیچ وجه دوست ندارم در مورد بازی گذشته صحبت کنم و از بازیکنانم خواسته ام فقط به فکر بازی های آینده باشند. اصغر مدیر روستا در گفت وگو باسایت رسمی باشگاه پاس افزود: دنبال اندوختن امتیازها در دیدارهای آینده

مدیر روستا: ملوان را ببریم نیمی از راه را رفته ایم

سرمربی پاس همدان گفت: به هیچ وجه دوست ندارم در مورد بازی گذشته صحبت کنم و از بازیکنانم خواسته ام فقط به فکر بازی های آینده باشند.

اصغر مدیر روستا در گفت وگو باسایت رسمی باشگاه پاس افزود: دنبال اندوختن امتیازها در دیدارهای آینده هستیم و برهمین اساس، بازی های گذشته را به فراموشی سپرده ایم.

وی اضافه کرد: برای ما برد در هر بازی و کسب حداکثر امتیاز هدف اصلی است و به همین دلیل تمام تفکرات خود را بر دیدارهای باقی مانده معطوف کرده ایم.

مدیر روستا در خصوص بازی پاس مقابل ملوان بندرانزلی گفت: این بازی هم همانند دیدارهای گذشته برای پاس بسیار مهم و سرنوشت ساز است و اصلا دوست نداریم امتیازی از دست بدهیم و اکنون نیز در اندیشه کسب پیروزی مقابل ملوان هستیم.

وی اظهار داشت: ملوان را ببریم نیمی از راه را رفته ایم هر چند بازی سخت و دشواری است اما هرگز در دوران مربیگری ام در مقابل ملوان در انزلی بازنده نبوده ام.

وی افزود: البته ملوان یکی از تیم های خوب لیگ برتر است و به کمتر تیمی در انزلی امتیاز می دهد ضمن اینکه از کادر فنی و بازیکنان خوبی برخوردار است.

سرمربی پاس همدان در پایان باقدردانی از تلاش بازیکنان و حمایت مدیریت باشگاه گفت: همدلی و اتحاد اعضای تیم باعث شده تا بتوانیم شرایط مطلوبی داشته باشیم و قصد داریم این روند را تداوم ببخشیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.