تاریخ انتشار : دوشنبه 5 تیر 1391 - 23:29
کد خبر : 918

ملوان در یک قدمی حذف از لیگ برتر است

ملوان در یک قدمی حذف از لیگ برتر است

سرپرست موقت باشگاه ملوان انزلی: ملوان در یک قدمی حذف از لیگ برتر است خبرگزاری فارس: سرپرست موقت باشگاه ملوان انزلی گفت: اگر ورزشگاه تختی انزلی تا ۱۴ تیر جاری به استانداردهای کنفدراسیون فوتبال آسیا نرسد تیم فوتبال ملوان انزلی تنها یک گام با حذف شدن از لیگ برتر فاصله دارد. صادق درودگر عصر امروز

سرپرست موقت باشگاه ملوان انزلی:
ملوان در یک قدمی حذف از لیگ برتر است

خبرگزاری فارس: سرپرست موقت باشگاه ملوان انزلی گفت: اگر ورزشگاه تختی انزلی تا ۱۴ تیر جاری به استانداردهای کنفدراسیون فوتبال آسیا نرسد تیم فوتبال ملوان انزلی تنها یک گام با حذف شدن از لیگ برتر فاصله دارد.

صادق درودگر عصر امروز در جلسه باشگاه مذکور خواستار مساعدت مسئولان استان نسبت به وضعیت ورزشگاه تختی انزلی شد و اظهار کرد: نامه‌ای به استاندار گیلان و مسئولان استان ارسال کردیم که تا ۱۴ تیرماه جاری فرصت باقی است که ورزشگاه تختی بندرانزلی به استانداردهای کنفدراسیون فوتبال آسیا برسانیم در غیر اینصورت ملوان از لیگ حرفه‌ای حذف می‌شود.

وی افزود: برای برطرف کردن این مشکل درخواست نشست فوری با مسئولان استان گیلان را خواستار شده‌ایم که هرچه سریع‌تر ورزشگاه تختی انزلی به باشگاه واگذار شود تا بتوانیم به سرعت امکانات مورد نیاز را فراهم کنیم.

این مسئول از تشکیل نشستی با حضور مسئولان ارشد شهرستان بندرانزلی خبر داد و خاطرنشان کرد: در این نشست تمام مسئولان و نماینده مردم این شهرستان حمایت خود را از باشگاه ملوان اعلام کرده‌اند.

وی در ادامه با اشاره به حضور بازیکنان جدید در تیم ملوان یادآور شد: باشگاه ملوان پس از واگذاری ۷۰ درصدی سهام به بخش خصوصی، پژمان نوری، مازیار زارع، جواد شیرزاد و سیامک کورشی را به خدمت گرفته است.

درودگر از تمدید قرارداد با سعید سالار زاده و بابک پور غلامی بازیکنان فصل‌های گذشته ملوان خبر داد

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.