تاریخ انتشار : سه شنبه 19 دی 1391 - 11:03
کد خبر : 3296

ملوان در ۹۰ دیشب

ملوان در ۹۰ دیشب

احمدزاده که به خاطر اظهاراتش دربازی با پرسپولیس از سوی کمیته انضباطی، علاوه بر ۲ میلیون تومان جریمه، ملزم به عذرخواهی هم شده بود با اعتراض به رای کمیته انضباطی گفت: من سالیان زیادی است که در فوتبال هستم اما تابه حال چنین حکم عجیبی را نشنیده بودم. من باید عذرخواهی کنم یا تماشاگران که

احمدزاده که به خاطر اظهاراتش دربازی با پرسپولیس از سوی کمیته انضباطی، علاوه بر ۲ میلیون تومان جریمه، ملزم به عذرخواهی هم شده بود با اعتراض به رای کمیته انضباطی گفت: من سالیان زیادی است که در فوتبال هستم اما تابه حال چنین حکم عجیبی را نشنیده بودم.
من باید عذرخواهی کنم یا تماشاگران که به ما فحاشی کردند؟ رئیس کمیته انضباطی اگر می‌خواهد بگوید که گیلانی بودن در رای دادنش تاثیری ندارد این راهش نیست. من این رای را قبول ندارم و عذرخواهی نمی‌کنم.

شاه حسینی، رئیس سابق کمیته انضباطی که روی خط تلفنی برنامه حاضر شده بود نیز در این باره گفت:

 آن زمان که من رئیس کمیته انضباطی بودم اگر قرار بود برای همه منازعات اهالی فوتبال در رسانه حکم صادر کنیم که تا الان تعداد بیشماری حکم صادر کرده بودیم. اگر قرار است چنین احکامی صادر شود باید قانون برای همه یکسان باشد ، چرا با مدیری که ادعا کرده می‌خواهد سازمان لیگ را روی سر رئیسش خراب کند برخورد نمی‌شود؟ کمیته انضباطی افرادی مثل احمدزاده و کربکندی را قربانی می‌کند تا بگوید مقتدر است.

شاه‌حسینی بعضی از قوانین وضع شده در زمان مدیریت فعلی کمیته انضباطی را اختراعی و لکه ننگ آئین نامه دانست و افزود: ۴ قانون اختراعی در مدیریت فعلی داشتیم که آخرین آنها همین عذرخواهی بوده است و حکومت فعلی کمیته انضباطی آنها را به وجود آورده است.

وی اضافه کرد: تا زمانی که اساسنامه اصلاح نشود و تغییر در حلقه‌های مدیریتی رخ ندهد مشتری برنامه۹۰ زیاد می‌شود. ما در ناهنجاری‌ها در آسیا رتبه اول را دارا هستیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۷
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.