تاریخ انتشار : شنبه 28 مرداد 1391 - 13:29
کد خبر : 1302

میرم جائی که احساسم به هیچ حسی نمی بازه

میرم جائی که احساسم به هیچ حسی نمی بازه

در حالیکه تنها ۱ روز دیگر به دیدار بین تیم همیشه محبوبم ملوان کبیر واستقلال تهران نمانده .شورو تعصبی خاص مرا فراگرفته و وادارم کرده تا احساسم را در برابر حس زیبای هواداران پرشور و متعصب و البته فرهیخته واگو نمایم . حسی که شاید در قالب کلمات نگنجد . حسی که شاید کلمات نتوانند

در حالیکه تنها ۱ روز دیگر به دیدار بین تیم همیشه محبوبم ملوان کبیر واستقلال تهران نمانده .شورو تعصبی خاص مرا فراگرفته و وادارم کرده تا احساسم را در برابر حس زیبای هواداران پرشور و متعصب و البته فرهیخته واگو نمایم . حسی که شاید در قالب کلمات نگنجد . حسی که شاید کلمات نتوانند آنرا تشریح کنند . از انزلی و مردمانش چیزی جز سختکوشی نمی توان گفت چرا که در کنار خیلی از خصلتهای بزرگشان بارزترینشان سخت کوشیست . با چشم اندازی به گذشته تیم محبوبم و با نگاهی به مردم انزلی می توان بر آن صحه نهاد . در حالی که پیروزی برابر استقلال ما را در صدر جدول نگاه می دارد. می خواهیم بار دیگرطعم شیرین پیروزی بر استقلال را در استادیوم آزادی بچشیم و آنرا به رخ همگان بکشیم و بگوئیم آمده ایم برای پیروزی . آمده ائم تا زنگ خطر را برای مافیای فوتبال روشن کنیم . آمده ائیم که دست بر زانوی خود نهاده و بلند شویم نه با اتکا به فراخوانی روزنامه نگارو فدراسیون و ……. بلکه با سخت کوشی . همه چیز را در استادیوم آزادی نمایش می گذاریم . نمایشی که فقط در خور ماست . نمایشی از جنس دریا . نمایشی به زیبائی بال های سپید قوی خرامان . تا انتهای پرواز .
آری دریا ها را در می نوردیم و فوتبال ایران در مقابلمان سرتعظیم فرود می آورد . تعظیمی از سر اقتدار
در شبی ضیافتمان را برگزار می کنیم که نه توجه ائی به سایر نتایج همزمان داشته باشیم و نه امید به بازنده شدن تیم یا احیانا تیمهائی . بله . ما می خواهیم خودمان دست در دست هم و برای اعتلای حیثیت تاریخیمان با اقتدار بر صدر جدول تکیه بزنیم و می توانیم . چون لیا قتش را داریم . با بهره گیری از تجربه هفته دوم و سرمست شادی پیروزی های هفته اول و سوم و چهارم پا به آوردگاه هفته پنجم و روباروئی با آبی پایتخت می گذاریم و امپراطورمان با فرماندهی بی بدیلش هوارادران را غرق در خوشی به بندر زیبای انزلی بفرستد . مازیارمان به تمام صحبت هائی که به اصطلاح دوستانش به رسم بی ادبی می زنند پاسخی می دهد با سوپر گلی از فاصله ۴۰ متری . همه جان برکفان مکتب ملوان آماده اند تا نمایش انسجام و اقتدار و قدرت و ادب را به نمایش بگذارند پس با حضوری گسترده ازپیرو جوان و برای حمایت همه جانبه مجددا تجدید می کنیم پیمانمان را با محبوب همیشگی فوتبال ایران . ملوان همیشه جاودان . دعای خیرما بدرقه قدمهای استوارتان . نذر پیر زنی را ادا نمائید که برای بردتان به بی بی حوربه متوسل است و هزاران هزار نمونه دیگر که خودتان بهتر واقفید . اینجاست که احساسم به هیچ حسی نمیبازه .

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.