تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 بهمن 1391 - 0:04
کد خبر : 4081

ناخدا غلامی : با حمایت هواداران مطمئنا فولاد را می بریم

ناخدا غلامی : با حمایت هواداران مطمئنا فولاد را می بریم

ناخدا حسین غلامی در گفت و گو با سایت رسمی باشگاه ملوان بندرانزلی در خصوص دیدار ملوان مقابل فولاد خوزستان ، اظهار داشت : فولاد تیم منسجم و خوبی است ، اما ما میزبانیم و بازیکنان مان از انگیزه زیادی برخوردار هستند و به پیروزی اطمینان دارند. وی اضافه کرد : با توجه به برگزاری

ناخدا حسین غلامی در گفت و گو با سایت رسمی باشگاه ملوان بندرانزلی در خصوص دیدار ملوان مقابل فولاد خوزستان ، اظهار داشت : فولاد تیم منسجم و خوبی است ، اما ما میزبانیم و بازیکنان مان از انگیزه زیادی برخوردار هستند و به پیروزی اطمینان دارند.

وی اضافه کرد : با توجه به برگزاری مسابقه در روز جمعه ، ورزشگاه پر می شود و با حمایت هواداران مطمئنا فولاد را می بریم .

وی در رابطه با دیدار تیم های ملوان و تراکتور سازی تبریز گفت : موقعیت های بیشتری را نسبت به تیم تراکتور سازی برای گلزنی داشتیم که روی بدشانسی تبدیل به گل نشد .

سرپرست تیم فوتبال ملوان افزود : تراکتور سازی در هر دو نیمه از سوی ملوان تحت فشار قرار گرفت و بازی قابل قبول و زیبایی را مقابل این تیم به نمایش گذاشتیم .

ناخدا غلامی در خصوص این که تکلیف صندلی های شکسته شده ورزشگاه تختی بندرانزلی در بازی ملوان و داماش رشت ، چیست ؟ خاطر نشان نمود : قاعدتا خسارت صندلی های شکسته شده ورزشگاه تختی را باید تیم داماش بپردازد که تماشاگرانش دچار تخلف شدند .

وی در پاسخ به این سوال که چه صحبتی با هواداران ملوان دارد ؟ تصریح کرد : هواداران خیلی خوبی داریم. با توجه به این که مصمم هستیم در جایگاه مناسبی قرار بگیریم ، نیاز به تشویق همه جانبه و در طول ۹۰ دقیقه آنها داریم .

وی افزود : تماشاگران تبریزی در بازی با ملوان ، از بدو ورود تیم تراکتور سازی تا پایان ۹۰ دقیقه ، تیم شان را تشویق کردند و تشویق شان یک لحظه هم قطع نشد . قطعا تماشاگران پر شور ما هم پتانسیل این کار را دارند و بارها این مهم را انجام داده اند .

ناخدا حسین غلامی در پایان با اشاره به این که در بیشتر اوقات ، شعارهای ورزشگاه تختی انزلی هماهنگ نیست ، افزود : هواداران پر شور ملوان باید در تشویق ها هماهنگ تر شوند و روی سکوها همزمان یک شعار را سر دهند .

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.