تاریخ انتشار : یکشنبه 22 مرداد 1391 - 20:40
کد خبر : 1273
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای نصرت ایراندوست: به نیروی دریائی افتخار میکنم بسته هستند

نصرت ایراندوست: به نیروی دریائی افتخار میکنم

نصرت ایراندوست: به نیروی دریائی افتخار میکنم

بنا به گزارش خبرنگار سایت رسمی باشگاه ملوان بندرانزلی نصرت ایراندوست مسئول آکادمی باشگاه ملوان در گغتگو با سایت رسمی باشگاه ملوان بندرانزلی عنوان کرد : از زمانی که به صورت روز مزد وارد نیروی دریائی شدم و تا سال ۸۲که از نیروی دریائی بازنشسته شدم به ان افتخار میکنم و همیشه از مسئولین و

بنا به گزارش خبرنگار سایت رسمی باشگاه ملوان بندرانزلی نصرت ایراندوست مسئول آکادمی باشگاه ملوان در گغتگو با سایت رسمی باشگاه ملوان بندرانزلی عنوان کرد :

از زمانی که به صورت روز مزد وارد نیروی دریائی شدم و تا سال ۸۲که از نیروی دریائی بازنشسته شدم به ان افتخار میکنم و همیشه از مسئولین و فرمانده های نیروی دریائی تشکر کردم که با تلاش  و حمایت همه جانبه خود هیچگاه ملوان را تنها نگذاشتند . مخصوصاً جناب سیاری که همیشه به ما لطف داشتند . سال ۸۰-۷۹ که مربی تیم ملی نوجوانان بودم و ما عازم سفر به ایتالیا بودیم اگر ایشان مشکل خروجی ام را حل نمی کردند من قادر به همراه تیم ملی نبودم . ما هیچ وقت آدمهای بزرگی چون ایشان را فراموش نمی کنیم .

و البته افتخار آشنائی با فرماندهان جدید هنوز پیش نیامده و امیدوارم با هماهنگی آقای درودگر دیداری با فرمانده منطقه چهارم دریایی داشته باشیم تا نقطه نظراتمان را خدمت ایشان عرض کنیم.

مسئول آکادمی فوتبال ملوان اضافه کرد .

با توجه به هماهنگی که جناب درود گر با آقای غفاری داشتند و ایشان هم با من صحبت کردند ، من با کمال میل این مسئولیت را قبول کردم ، چون نظر ما این است تا کاری کنیم تیمهای پایه پشتوانه تیم بزرگسال باشد پیش بینی می کنیم در سالهای آینده بتوانیم کمک خوبی و بازوان قوی برای تیم بزرگسال باشیم.

نصرت ایراندوست در مورد تیم ملوان نوین افزود :

در جلسه ایی که با حضور آقایان درودگر ، پورغلامی، غفاری و ناخدا غلامی برگزار شد به یک جمع بندی خوبی دست پیدا کردیم و در همان جا عنوان کردم که ملوان نوین برای تیم بزرگسال بسیار مفید است و همچنین آقای پورغلامی تاکید داشتند تا ملوان نوین را به صورت قوی داشته باشیم . خوشبختانه هم باشگاه قبول کرد تا هزینه ها را متقبل شود و هم ناخدا غلامی به نمایندگی از نیروی دریائی قول دادند تا هر مسئله داخلی نیروی دریائی را همانند گذشته حل کنند و این تفاهم بسیار قشنگ بود  چون اگر ملوان نوین نباشد ، بچه های تیم امید که جذب بزرگسال نمی شوند به پایان فوتبال خود می رسند و این در صورتی است که خیلی از فوتبالیست ها از ۲۵ سالگی داخل گود شده و پیشرفت می کنند . نمونه آن پایان رافت که در ۲۹ سالگی دوباره در باشگاه ملوان احیاء شد .

از مسئولین تیم های پایه خواستم که عصای دست بزرگسالان باشند تا تیم ملوان یک ویترین زیبائی که الان در حال نمایش آن است و با تفاضل گل در جایگاه دوم جدول لیگ برتر ایران قرارگرفته و همچنین با پشتیبانی جناب آقای هدایتی به این روند رو به رشد ادامه دهند و ملوان را به جایگاه اصلی خود باز گردانند .

 والبته تمام هدف آقای هدایتی ، آقای درودگرو نیروی دریائی این  است که طرفداران ملوان را خوشحال کنند و این خوشحالی که الان هست تداوم داشته باشد .

در پایان از دوستانی که محبت کرده و ما را به جمع خودشان دعوت کردند ( آقای درودگر ، آقای غفاری) تشکر می کنم و همچنین یک تشکر ویژه از پدر و مادر حمید غفاری عزیز که با زحمت فراوان از او حمایت می کنند و همانند پروانه به دور او می چرخند. امیداورم در این روزهای عزیز این خانواده همیشه سربلند و موفق باشند .

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.