تاریخ انتشار : سه شنبه 30 خرداد 1391 - 2:33
کد خبر : 850

هدایتی ، بهمن صالح‌نیا را فراموش نکن

هدایتی ، بهمن صالح‌نیا را فراموش نکن

شاید نسل جدید فوتبالدوستان که آستانه ی تحمل شان هم بسیار کمتر و پایین‌تر از نسل‌های گذشته است خیلی خدمات و زحمات بهمن صالح‌نیا را به یاد نداشته نباشند اما قدیمی‌ترهای انزلی خیلی خوب همه چیز را به یاد دارند . در روزهایی که خیلی خوب از ملوان حمایت نمی‌شد و این تیم مردمی با

شاید نسل جدید فوتبالدوستان که آستانه ی تحمل شان هم بسیار کمتر و پایین‌تر از نسل‌های گذشته است خیلی خدمات و زحمات بهمن صالح‌نیا را به یاد نداشته نباشند اما قدیمی‌ترهای انزلی خیلی خوب همه چیز را به یاد دارند .

در روزهایی که خیلی خوب از ملوان حمایت نمی‌شد و این تیم مردمی با چالش‌های زیادی از سوی حاشیه‌سازان همراه بود ، صالح‌نیا و تعدادی از عاشقان ملوان به پای عشق شان ایستادند تا کارخانه بازیکن‌سازی این باشگاه تعطیل نشود ؛ از عزیز اسپندار ، سیروس قایقران ، محمد احمدزاده و محمد حبیبی گرفته تا پژمان نوری ، مازیار زارع ، کیوان ساجدی ، سیدجلال حسینی ، محمد غلامی ، جواد شیرزاد ، حسن اشجاری ، غلامین ، تأمینی ، رافخایی ، نزهتی و… همه از مدرسه ی ملوان هستند ؛ مدرسه‌یی که امثال صالح‌نیاها برای محکم نگاه داشتن بنای آن سختی‌های زیادی را متحمل شدند .

حالا که ملوان به مالک استیل‌آذین واگذار شده است ! حسین هدایتی حتماً همه ی جوانب و شرایط را مورد بررسی قرار داده و می‌داند که حکایت ملوان با استیل‌آذین بسیار متفاوت است . استیل‌آذین یک تیم نوپا بود اما ملوان از قدیمی‌ترین و ریشه‌دارترین تیم‌های فوتبال کشور است و قطعاً باید کسانی در چارت سازمانی این باشگاه باشند که از جنس ملوان هستند و شاید تنها فوتبالی بودن جواب ندهد . اصلاً شاید اگر هدایتی در خیابان‌های انزلی قدم بزند ، خیلی بیشتر متوجه عشق و علاقه ی مردم دوست‌داشتنی این شهر بندری به ملوان می‌شود .

آقای هدایتی حتما از سوابق و پدر فوتبال گیلان خبر دارد و امیدواریم که در راه بسزایی از آقای صالح نیا در صورت صلاحدید خود آقای صالح نیا استفاده شود

سایت ملوان برای آقای صالح نیا آرزوی موفقیت دارد و امیدواریم که همیشه در کنار فوتبال ملوان باشند

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۹
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.