تاریخ انتشار : پنجشنبه 9 شهریور 1391 - 12:52
کد خبر : 1435

هرندی:از تمامی بازیکنان و کادر فنی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی به دلیل توهینی که به آنها شد، عذرخواهی می کنم.

هرندی:از تمامی بازیکنان و کادر فنی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی به دلیل توهینی که به آنها شد، عذرخواهی می کنم.

سرمربی داماش تساوی تیمش مقابل ملوان را به کمبود وقت برای ریکاوری ربط داد. سرمربی داماش بعد از پایان داربی گیلان گفت: دیداری که دیدید واقعا تحت حاشیه تماشاگران بود و می‌توانست از لحاظ فنی خیلی بهتر باشد ولی نشد. وی افزود: ملوان نقاط ضعفش را پوشش داده بود و نسبت به بازی‌های قبلی بهتر

سرمربی داماش تساوی تیمش مقابل ملوان را به کمبود وقت برای ریکاوری ربط داد.
سرمربی داماش بعد از پایان داربی گیلان گفت: دیداری که دیدید واقعا تحت حاشیه تماشاگران بود و می‌توانست از لحاظ فنی خیلی بهتر باشد ولی نشد. وی افزود: ملوان نقاط ضعفش را پوشش داده بود و نسبت به بازی‌های قبلی بهتر بازی کرد. ما هم دو موقعیت خوب داشتیم. انشاالله هواداران بعد از این بار فنی بازی را ببینند و به آن اهمیت بدهند.
سرمربی داماش ادامه داد: ترکیب تیم من هجومی بود. ما از دو فوروارد استفاده کردیم ولی امروز حسین ابراهیمی آن بازیکن سابق نبود، البته به ابراهیمی حق می‌دهم، امروز روز بدش بود. ما در شروع نیمه دوم بازهم تعویض کردیم تا با توپ‌هایی که برای جهانبخش می‌فرستیم خطرناک ظاهر شویم اما آن چیزی که می‌خواستیم به دست نیامد.
هرندی با اشاره به اینکه تیمش برای این بازی با کمبود زمان برای آماده‌سازی روبرو بوده گفت: ما با کمبود وقت مواجهیم. بعد از بازی با مس شنبه به تهران پرواز کردیم و از تهران با اتوبوس به رشت رسیدیم. این مشکلاتی بود که برای این بازی با آن مواجه بودیم و کمی از لحاظ آمادگی بدنی کارمان را سخت کرد اما در این دو هفته تعطیلی لیگ روی این موضوع کار می‌کنیم.

هرندی با انتقاد از درودگر مدیرعامل باشگاه ملوان گفت: آقای درودگر حرف‌هایی می‌زند و می‌گوید من از هفته اول در مصاحبه‌هایم می‌گفتم هفته هفتم خوب می‌شویم. کدام مربی اول بازی بلندگوی ورزشگاه را دستش می‌گیرد و می‌گوید داماشی‌ها بی‌احترامی نکنید؟ کدام مربی بازیکن خود یعنی افشین چاووشی را مجبور می‌کند به عیادت مازیار زارع برود؟ از الماسخاله رئیس هیئت فوتبال گیلان بپرسید که آیا چاووشی می‌خواست این کار را انجام دهد یا خیر.

وی اضافه کرد: شما دیدید همه می گفتند امروز در ورزشگاه عضدی هواداران ما همه کار کردند، مگر هواداران ملوان ساکت نشسته بودند؟ فقط همه دوست دارند ما ۱۱نفر را از زمین بیرون بکشیم، دروازه خودمان را باز بگذاریم و بگوییم آقایان در رشت به ما گل بزنید. کدام باشگاه می‌گوید اشکالی ندارد هواداران ما را محکوم کنید. تا الان اینقدر عصبانی نبودم اما درباره ملوان نباید مظلوم نمایی کنید. مگر حرکت آقایان قبل از این بازی را فراموش کرده‌اید که حاشیه سازی کردند. صحبت‌های آقای درودگر نقشی در حاشیه‌ها نداشت؟ ما تمام تلاش خود را انجام دادیم که حاشیه پیش نیاید اما آقایان که طرف حساب ما بودند فقط حرف زدند و هیچ اقدامی نکردند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.