تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 مرداد 1390 - 10:52
کد خبر : 254
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای پورغلامی:مس سرچشمه تیمی با انگیزه است بسته هستند

پورغلامی:مس سرچشمه تیمی با انگیزه است

پورغلامی:مس سرچشمه تیمی با انگیزه است

فرهاد پورغلامی در مورد دیدار روز پنج‌شنبه برابر مس سرچشمه گفت: من فیلم بازی‌های این تیم را دیده‌ام. مس سرچشمه تیمی با انگیزه است و با توجه به اینکه از دسته یک به لیگ برتر آمده طبیعی است که بازیکنان این تیم انگیزه زیادی داشته باشند. با این حال ما میزبان هستیم و می‌خواهیم با

فرهاد پورغلامی در مورد دیدار روز پنج‌شنبه برابر مس سرچشمه گفت: من فیلم بازی‌های این تیم را دیده‌ام. مس سرچشمه تیمی با انگیزه است و با توجه به اینکه از دسته یک به لیگ برتر آمده طبیعی است که بازیکنان این تیم انگیزه زیادی داشته باشند. با این حال ما میزبان هستیم و می‌خواهیم با حضور تماشاگران و همت بازیکنان سه امتیاز را کسب کنیم. در بازی با راه آهن هم به دلیل درخشش رودباریان دروازه‌بان راه آهن نتوانستیم پیروز شویم.

وی در مورد اظهارات علی دایی که گفته بود ورزشگاه تختی انزلی خالی از تماشاگر نبودگفت: چنین چیزی صحت ندارد. می‌توانید فیلم بازی را ببینید. صدای مربیان و بازیکنان به راحتی شنیده می‌شود و فقط تعداد بسیار اندکی در ورزشگاه حضور داشتند که آنها نیز تماشاگر نبودند.

سرمربی ملوان در مورد مصدومان این تیم گفت: فقط حسنی‌صفت مصدوم است که اگر نتواند به این بازی برسد دو دروازه‌بان آماده دیگر داریم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.