تاریخ انتشار : دوشنبه 30 مرداد 1391 - 1:20
کد خبر : 1349
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای پورغلامی : از کسب یک امتیاز راضی‌ام/روند خوب‌مان را حفظ کردیم بسته هستند

پورغلامی : از کسب یک امتیاز راضی‌ام/روند خوب‌مان را حفظ کردیم

پورغلامی : از کسب یک امتیاز راضی‌ام/روند خوب‌مان را حفظ کردیم

سرمربی تیم فوتبال ملوان پس از کسب تساوی مقابل استقلال در هفته پنجم لیگ برتر اظهار کرد:‌ ما بازی را خیلی خوب کنترل کردیم و به گل هم رسیدیم اما در نیمه دوم دو تعویض اجباری که داشتیم کار را برایمان سخت کرد.   وی افزود: اگر این وضعیت برای ما پیش نمی‌آمد مطمئنا بازی

سرمربی تیم فوتبال ملوان پس از کسب تساوی مقابل استقلال در هفته پنجم لیگ برتر اظهار کرد:‌ ما بازی را خیلی خوب کنترل کردیم و به گل هم رسیدیم اما در نیمه دوم دو تعویض اجباری که داشتیم کار را برایمان سخت کرد.

 

وی افزود: اگر این وضعیت برای ما پیش نمی‌آمد مطمئنا بازی با روند بهتری برای ملوان پیش می‌رفت. متاسفانه بعد ازاین تعویض‌های اجباری میانه میدان را از دست دادیم. به بازیکنان گوش‌زد کرده بودم که استقلال از کناره‌ها به دنبال سانتر روی دروازه‌ ماست و بر روی یک لحظه غفلت یکی از همین سانترها به گل مساوی تبدیل شد.

 

پورغلامی با بیان این‌که ملوان از یک امتیاز این بازی هم راضی است گفت: ما برای پیروزی به زمین آمده بودیم اما خدا را شکر می‌کنیم که با کسب یک امتیاز از ورزشگاه آزادی بازگشتیم. این یک امتیاز به روند ما کمک می‌کند.

 

وی در واکنش به این که تماشاگران استقلال به زمین خوردن‌های متعدد بازیکنان تیمش اعتراض زیادی داشتند گفت: بازیکنان ما به هیچ وجه تمارض نکردند. وقتی بازیکنان ما روی زمین افتادند مصدومیتشان به قدری جدی بود که مجبور شدیم آن‌ها را تعویض کنیم. همین تعویض ها بود که کار ما را سخت کرد.

 

سرمربی تیم ملوان درباره این موضوع که با آمدن هدایتی به باشگاه ملوان شرایط این تیم نسبت به فصل‌های گذشته چه تغییری داشته گفت: خوشبختانه ما امسال تمرکز بهتری در باشگاه داریم و دیگر دغدغه مالی نداریم. مسوولان باشگاه به تعهدات خود در قبال بازیکنان عمل کردند و این یکی از آیتم‌های موفق تیم است. ان‌شاء‌الله خدا هم به ما کمک کند تا بتوانیم امسال رتبه خوبی در جدول به دست آوریم.

فرهاد پورغلامی در ادامه درباره حضور مازیار زارع در پست مدافع میانی در دقایقی از بازی گفت: پس از مصدومیت مدافع‌مان مجبور شدیم از مازیار در خط دفاع استفاده کنیم. کی‌روش طی صحبتی که با ما داشت از ما خواست که از مازیار زارع در پست مدافع میانی استفاده کنیم. من خیلی دوست دارم به تیم ملی کمک کنیم اما اگر مازیار را از خط میانی به خط دفاع بیاوریم کار ما در میانه میدان سخت می‌شود و باید فکری به حال این مسئله کنیم.

وی افزود: کی روش اجبار نکرده که از زارع در این پست استفاده کنیم و فقط به عنوان یک همکار به ما پیشنهاد داده است. نظر او این بود که مازیار در خط دفاع کارآیی بهتری دارد.

وی در پایان در پاسخ به این سوال که فکر می‌کند مهرداد اولادی چه زمانی می‌تواند به روزهای خوب خود بازگردد گفت: من باید تشکر ویژه‌ای از مهرداد بکنم چرا که او در تمرین‌ها تلاش فوق‌العاده‌ای دارد و مطمئنم که با همین تلاش می‌تواند به یک بازیکن ایده‌آل برای ملوان تبدیل شود و در کنار رافخایی به تیم کمک کند. همه ما کمک می‌کنیم که اولادی بتواند به روزهای اوج خود در ملوان بازگردد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.