تاریخ انتشار : دوشنبه 9 اسفند 1389 - 15:05
کد خبر : 22
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای پورغلامی: بهمنی مشکلات مالی بازیکنان ملوان را حل کرد بسته هستند

پورغلامی: بهمنی مشکلات مالی بازیکنان ملوان را حل کرد

پورغلامی: بهمنی مشکلات مالی بازیکنان ملوان را حل کرد

سرپرست تیم در اولین جلسه هیات مدیره انتخاب می‌شود پورغلامی: بهمنی مشکلات مالی بازیکنان ملوان را حل کرد سرمربی تیم فوتبال ملوان انزلی گفت: رئیس هیات مدیره باشگاه مشکلات مالی بازیکنان را حل کرد. فرهاد پورغلامی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی در مورد جلسه روز گذشته با علیرضا بهمنی رئیس هیات مدیره ملوان

سرپرست تیم در اولین جلسه هیات مدیره انتخاب می‌شود
پورغلامی: بهمنی مشکلات مالی بازیکنان ملوان را حل کرد

سرمربی تیم فوتبال ملوان انزلی گفت: رئیس هیات مدیره باشگاه مشکلات مالی بازیکنان را حل کرد.

فرهاد پورغلامی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی در مورد جلسه روز گذشته با علیرضا بهمنی رئیس هیات مدیره ملوان تصریح کرد: بهمنی در این نشست مثل همیشه من را به آینده امیدوار کرد و گفت از تیم ملوان حمایت کاملش را ادامه خواهد داد. بازیکنان نیز مشکلات و مسایل خود را بدون واسطه با رئیس محترم هیات مدیره باشگاه در میان گذاشتند.
وی در مورد اینکه باشگاه ملوان مدیرعامل ندارد گفت: بهمنی سرپرست باشگاه است و تمامی امور مربوط به مدیرعامل را زیر نظر گرفته‌‌ به کارها اشراف کامل پیدا کرده است و در این زمینه مشکلی وجود ندارد. برای انتخاب سرپرست تیم هم قرار شد در اولین جلسه هیات مدیره باشگاه ایشان موضوع را در هیات مدیره مطرح کنند.

پورغلامی ادامه داد: بهمنی به بازیکنان قول داد تا پیش از عید بخشی از مطالبات بازیکنان پرداخت شود و یک پاداشی را هم که از باشگاه طلب دارند تا آخر هفته به حساب بازیکنان واریز شود.
سرمربی ملوان در مورد اعتراض باشگاه ملوان به ادبیات علیرضا فغانی داور مسابقه با نفت آبادان اظهار داشت: آن مسابقه برای من تمام شده دیگر به آن فکر نمی‌کنم و به تیم نفت هم بابت برد تبریک می‌گویم. تمام تمرکز من بر روی دیدار آینده با راه آهن است

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.