تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 شهریور 1391 - 13:24
کد خبر : 1610

پورغلامی : با حضورکاپیتان تیم مان می بریم

پورغلامی : با حضورکاپیتان تیم مان می بریم

فولاد تیم خوبی است که یک مربی فهمیده و بسیار خوب و جنتلمن به نام فرکی دارد. این تیم در این فصل با وجود بازی‌های خوب از نظر امتیاز گیری در جدول نتوانسته نتیجه بگیرد. هر دو تیم از هم شناخت دارند و قطعا آنها فیلم‌ بازی‌های ملوان را دیده‌اند. با این حال ما برای

فولاد تیم خوبی است که یک مربی فهمیده و بسیار خوب و جنتلمن به نام فرکی دارد. این تیم در این فصل با وجود بازی‌های خوب از نظر امتیاز گیری در جدول نتوانسته نتیجه بگیرد. هر دو تیم از هم شناخت دارند و قطعا آنها فیلم‌ بازی‌های ملوان را دیده‌اند. با این حال ما برای گرفتن سه امتیاز و پیروزی به میدان می‌رویم.

وی در مورد غیبت ملی‌پوشان و تاثیرش در تساوی مقابل تراکتوسازی، گفت: نباید همه از تیم ملی انتقاد کنیم و بر سر تیم ملی خراب شویم. البته تیم ملوان به غیر از دو ملی‌پوش در تیم بزرگسال دو بازیکن هم در تیم امید داشت. با این حال اگر تمرکز بیشتری داشتیم، می‌توانستیم تراکتورسازی را شکست دهیم. ما گل‌های ساده‌ای می‌خوریم. منظورم از گل های ساده این است که گل‌ها را در زمانی می‌خوریم که تمرکز لازم را نداریم و باید تمرکز بیشتری داشته باشیم.

پورغلامی  در مورد اینکه هفته گذشته فولاد با اشتباه کمک داور شکست خورد و نگران این نیست که چنین شکستی باعث شود روی کار داور ملوان و فولاد تاثیرگذار باشد، گفت: من به جامعه داوری احترام می‌گذارم و به داوران ایرانی اعتقاد کامل دارم. آنها اگر اشتباهی هم می‌کنند کاملا سهوی است و اشتباهی عمدی صورت نمی‌گیرد.

و در مورد پژمان نوری گفت : کاپیتان در این بازی حضور دارد زیرا او بعد از سفر لبنان دچار آنفولانزای خفیفی شد اما اکنون در کنار تیم هست. فولاد خوزستان هم بختیار رحمانی در این بازی ندارد .

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.