تاریخ انتشار : جمعه 30 تیر 1391 - 0:33
کد خبر : 1119

پورغلامی: ۳ امتیاز شیرینی بود/در آینده بازی‌های زیباتری از ملوان می‌بینید

پورغلامی: ۳ امتیاز شیرینی بود/در آینده بازی‌های زیباتری از ملوان می‌بینید

پس از برتری برابر گهر دورود پورغلامی: ۳ امتیاز شیرینی بود/در آینده بازی‌های زیباتری از ملوان می‌بینید خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال ملوان گفت: برابر گهر دورود ۳ امتیاز شیرین کسب کردیم و این پیروزی می‌تواند از لحاظ روحی و روانی برای ما مؤثر باشد. فرهاد پورغلامی پس از برتری یک بر صفر ملوان مقابل

پس از برتری برابر گهر دورود
پورغلامی: ۳ امتیاز شیرینی بود/در آینده بازی‌های زیباتری از ملوان می‌بینید

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال ملوان گفت: برابر گهر دورود ۳ امتیاز شیرین کسب کردیم و این پیروزی می‌تواند از لحاظ روحی و روانی برای ما مؤثر باشد.

فرهاد پورغلامی پس از برتری یک بر صفر ملوان مقابل گهر با بیان اینکه شروع هر لیگی سخت است چرا که تیم‌ها از هم شناخت ندارند گفت: ۳ امتیاز شیرین کسب کردیم و این پیروزی می‌تواند از لحاظ روحی و روانی برای ملوان مؤثر باشد. باید برای ادامه لیگ تمرکز داشته باشیم هر چند که بازیکنان‌مان در این دیدار دوندگی زیاد و فوتبال خوبی ارائه کردند.

وی تاکید کرد: از هواداران برای حمایت‌هایشان تشکر می‌کنم. در مورد درگیری آنها صحبت‌هایی شنیدم که چون بین دو نیمه بود نمی‌توانم در خصوص آن اظهار نظر کنم.

سرمربی ملوان عنوان کرد: هنوز به هماهنگی لازم نرسیده‌ایم با این حال در دوندگی خوب بودیم و بازیکنان زحمت زیادی کشیدند اما به دلیل تغییراتی که انجام شده، به اهداف مدنظرم نرسیدم.

وی افزود: در آینده بازی‌های زیباتری از ملوان می‌بینید که هواداران از آن لذت خواهند برد. زیبایی فوتبال به نوع بازی تیم‌ها برمی‌گردد و همین موضوع نیز باعث جذب تماشاگر می‌شود.

پورغلامی در پایان گفت: با این سه امتیاز اعتماد به نفس‌مان بالا رفت و برای ادامه لیگ انگیزه و روحیه خوبی گرفتیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.