تاریخ انتشار : پنجشنبه 5 مرداد 1391 - 2:31
کد خبر : 1213

کاستا: شاگردانم به خوبی بازی را تحت کنترل خود داشتند/نفت مستحق پیروزی بود

کاستا: شاگردانم به خوبی بازی را تحت کنترل خود داشتند/نفت مستحق پیروزی بود

خوزه کاستا پس از دیدار این تیم مقابل ملوان بندر انزلی و کسب تساوی اظهار داشت: به نظر من تیم صنعت نفت آبادان مستحق پیروزی در این دیدار بود، چرا که پیش از بازی تیم حریف را به خوبی آنالیز کرده بودیم و بازیکنان نیز نکات تاکتیکی مورد نظر من را به خوبی در زمین

خوزه کاستا پس از دیدار این تیم مقابل ملوان بندر انزلی و کسب تساوی اظهار داشت: به نظر من تیم صنعت نفت آبادان مستحق پیروزی در این دیدار بود، چرا که پیش از بازی تیم حریف را به خوبی آنالیز کرده بودیم و بازیکنان نیز نکات تاکتیکی مورد نظر من را به خوبی در زمین پیاده کردند.

وی ادامه داد: زمانی که بازی را تحت کنترل خود داشتیم بازیکنان حریف از لحاظ روحی و روانی تحت فشار بودند و بازیکنان ما به خوبی از پس این بازی برآمدند.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان خاطرنشان کرد: خوشحالم از اینکه تیم ما پس از دریافت گل دوم به بازی برگشت و بازیکنان توانستند گل تساوی را وارد دروازه حریف کنند.

کاستا با اشاره به اینکه پس از دریافت گل اول در ثانیه ۲۰ بازیکنان به خوبی اداره بازی را تحت کنترل خود داشتند، عنوان کرد: در نیمه اول و دوم بازیکنان به خوبی جریان بازی را در اختیار داشتند و موقعیت‌های زیادی روی دروازه حریف خلق کردند که نهایتا به گل تساوی رضایت دادیم.

وی با بیان اینکه به تیم ملوان بابت بازی خوب و تاکتیکی که انجام دادند، تبریک می‌گویم، اضافه کرد: مطمئن هستم تیم های ملوان و صنعت نفت آبادان در ادامه لیگ حرف‌های زیادی برای گفتن خواهند داشت و مقابل حریفان خود دست و پا بسته نخواهند بود.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت در خصوص داوری این دیدار گفت: به اعتقاد من داور روی گل حریف دچار اشتباه شد،‌اما در مجموع عملکرد داوری در این دیدار راضی کننده بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.