تاریخ انتشار : یکشنبه 10 دی 1391 - 19:47
کد خبر : 3137

گزارش کامل بازی با نفت آبادان

گزارش کامل بازی با نفت آبادان

نفت آبادان ۱( مهدی دغاغله دقیقه ۵۸) -۱ ملوان انزلی (جلال رافخایی دقیقه ۶) ورزشگاه تختی آبادان – تماشاگر: هشت هزار نفر. داور: رضا کرمانشاهی – کمک داوران: حسین طالقانی و سعید آل وردی. کارت زرد:هادی تامیتی دقیقه ۶۲ (ملوان)  ترکیب ۲ تیم: نفت آبادان: حبیب دهقانی،والری الکسانیان،سجاد مشکل پور،عباس مرداسی،رسول نویدکیا،سیامک کوهنورد،حسین کعبی،مهدی کیانی(

نفت آبادان ۱( مهدی دغاغله دقیقه ۵۸) -۱ ملوان انزلی (جلال رافخایی دقیقه ۶)

ورزشگاه تختی آبادان – تماشاگر: هشت هزار نفر.

داور: رضا کرمانشاهی – کمک داوران: حسین طالقانی و سعید آل وردی.

کارت زرد:هادی تامیتی دقیقه ۶۲ (ملوان)

 ترکیب ۲ تیم:

نفت آبادان: حبیب دهقانی،والری الکسانیان،سجاد مشکل پور،عباس مرداسی،رسول نویدکیا،سیامک کوهنورد،حسین کعبی،مهدی کیانی( از دقیقه ۵۲ بهنام برزایی)،روح الله عرب،مهدی دغاغله،هوگو ماچادو( از دقیقه ۷۱ هادی رمضانی).

سرمربی: آلفردو کاسیمیرو

ملوان انزلی: علی حسنی صفت،هادی تامینی،بابک پورغلامی( از دقیقه ۶۵ سهیل رحمانی)،محمد آهی،پژمان نوری،مازیار زارع،جلال رافخایی،جواد شیرزاد،عزیز معبودی،محمد نزهتی،سعید یوسف زاده.

سرمربی: محمد احمدزاده

شرح بازی: نبرد دو تیم قدیمی شمال و جنوب کشور در هوای مطبوع بهاری آبادان در شرایطی نابرابر به وقوع پیوست. مسابقه ای که ملوان از موضع قدرت و برای قرار گرفتن در جمع سه تیم بالای جدول به میدان رفته بود و میزبان جنوبی در روزهای خاکستری حیات خویش آمده بود تا از کابوس هولناک سقوط راهی برای فرار پیدا کند. هر چند که بازی خوب آنها در برابر قرمز پوشان پایتخت جامعه فوتبال را ماندن برزیل در لیگ سال آینده حسابی امیدوار کرده بود. در جریان بازی تا بازیکنان نفت به خود بجنبند رافخایی آقای گل لیگ امسال با تیزهوشی گل برتری ملوان را به ثمر رساند. پس از گل نفتی ها خود را به آب و آتش زدند تا بتوانند آب رفته را به جوی بازگردانند و این امر در اواسط نیمه دوم اتفاق افتاد. بدین رو که مهاجم تازه به میدان آمده پنالتی گرفت و دغاغله بازیکن سال پیش ملوان دروازه را باز کرد تا او هم به جمع بازیکنانی در لیگ امسال اضافه شود که توانسته به تیم سابق خود گل بزند. در هر صورت این جنگ خاموش برنده ای نداشت تا نفتی ها باز هم تن به یک باخت خفیف( تساوی خانگی) بدهند و صدای ناقوس های لیگ یک را پرصداتر از همیشه بشنوند. ملوانان هم اگر همچنان سودای آسیایی شدن دارند باید از این به بعد قدر همه امتیازهای پیش رو را بیشتر بدانند. این بار هم ملوانی ها نتوانستند رنگ برد را ببینند.انگار قرار نیست طلسم ناکامی هایشان پس از باخت به پرسپولیس بشکند.

 شرح گل ها:

نفت ۰-۱ ملوان پاس در عمق سعید یوسف زاده به جلال رافخایی رسید و او در تعلل مدافعان نفت در توانست با یک ضربه زیبا دروازه حبیب دهقانی را باز نماید.

نفت ۱-۱ ملوان: بهنام برزایی مهاجم تازه به میدان آمده نفت درون محوطه جریمه توسط هادی تامینی سرنگون شد و داور نقطه پنالتی را نشان داد. ضربه ی پنالتی را مهدی دغاغله بازیکن سال گذشته ملوان برخلاف جهت حسنی صفت به گل تبدیل کرد

اتفاق ویژه: شبکه خوزستان در یک اقدام عجیب از پخش این مسابقه خودداری نمود تا هواداران پر تعداد این دو تیم را در شمال و جنوب در خماری بگذارد. کاری که تلویزیونی ها در انجامش حسابی ماهر هستند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.