تاریخ انتشار : چهارشنبه 7 تیر 1391 - 20:04
کد خبر : 935
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای آشنا: مالک ۷۰ درصدی باشگاه می‌تواند هر بازیکنی را انتخاب کند بسته هستند

آشنا: مالک ۷۰ درصدی باشگاه می‌تواند هر بازیکنی را انتخاب کند

آشنا: مالک ۷۰ درصدی باشگاه می‌تواند هر بازیکنی را انتخاب کند

 تصور می‌کنند دروازه‌‌بان‌های خارجی همه چیز بلدند آشنا: مالک ۷۰ درصدی باشگاه می‌تواند هر بازیکنی را انتخاب کند دروازه‌بان فصل گذشته تیم فوتبال سایپا گفت: مالک ۷۰ درصدی باشگاه ملوان می‌تواند هر بازیکنی را دوست دارد انتخاب کند. حسین آشنا در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در واکنش به حضور دروازه‌بان تیم

 تصور می‌کنند دروازه‌‌بان‌های خارجی همه چیز بلدند
آشنا: مالک ۷۰ درصدی باشگاه می‌تواند هر بازیکنی را انتخاب کند
دروازه‌بان فصل گذشته تیم فوتبال سایپا گفت: مالک ۷۰ درصدی باشگاه ملوان می‌تواند هر بازیکنی را دوست دارد انتخاب کند.

حسین آشنا در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در واکنش به حضور دروازه‌بان تیم ملی مولداوی در ملوان، گفت: من با باشگاه به توافق مالی نرسیدم و از این تیم جدا شدم. در آن باشگاه حرف‌ها ضد و نقیض است. در نهایت آنها دروازه‌بان مولداوی را آوردند. حبیبی مربی دروازه‌بانی ملوان می‌گفت تا زمانی که این دروازه‌بان را نبینم با او قرارداد امضا نمی‌کنم.

وی ادامه داد: مالک ۷۰ درصدی باشگاه می‌تواند هر بازیکنی را دوست دارد بگیرد و حق اظهار نظر دارد. بدون تست گرفتن با این دروازه‌بان مولداوی قرارداد بستند، در حالی‌که وقتی یک بازیکن ایرانی می‌خواهد به خارج از کشور برود بارها از او تست می‌گیرند اما در ایران تصور می‌کنیم دروازه‌بان خارجی همه چیز بلد است.

آشنا در مورد وضعیت مصدومیتش گفت: من حتی به مسئولان ملوان گفتم اگر پایم مشکلی درست کرد حاضرم هر مبلغی که گرفته‌ام را پس بدهم و اکنون از نظر مصدومیت مشکلی ندارم. به لیگ یک هم نمی‌روم و شاید هم نیم فصل اول بیرون بمانم اما برخی افراد مانند فردوسی‌پور که مدام از دستمزد بالای بازیکنان می‌گوید باید بداند که فوتبالیست‌ها مصدومیت هم دارند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.