تاریخ انتشار : چهارشنبه 11 بهمن 1391 - 0:56
کد خبر : 3862
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای آلبوم عکس ال گیلانو : ایران ملوان ! بسته هستند

آلبوم عکس ال گیلانو : ایران ملوان !

آلبوم عکس ال گیلانو : ایران ملوان !

غروب سه شنبه الگیلانوی لیگ برتر در انزلی برگزار شد. مسابقه ای که هم داخل میدان و هم بیرون آن پر بود از حواشی و اتفاقات خاص. اما آنچه مهم بود نسبت به داربی های دیگر لیگ ما یک مسابقه ی نسبتا جذاب تر بود و از همه مهمتر با رد و بدل شدن چهار

ملوان
غروب سه شنبه الگیلانوی لیگ برتر در انزلی برگزار شد. مسابقه ای که هم داخل میدان و هم بیرون آن پر بود از حواشی و اتفاقات خاص. اما آنچه مهم بود نسبت به داربی های دیگر لیگ ما یک مسابقه ی نسبتا جذاب تر بود و از همه مهمتر با رد و بدل شدن چهار گل که سهم انزلی چی ها البته سه تای آن بود.

http://u.goal.com/250700/250718hp2.jpg
باز هم به مانند همه ی اتفاقات بد و خوبی که در ورزش ما می افتد باید جان یک حیوان را بگیریم تا بلا و بد شگونی را از تیم خود دور کنیم. مسلما اگر ملوان در بازی های پیشین خوب نتیجه می گرفت آن جناب گوسفند الان زنده بود!

http://u.goal.com/250700/250719hp2.jpg
درخشان – نیکبخت در یک نما. البته با این توضیح که در پایان بازی درخشان مغموم تر از این تصویر بود و نیکبخت دمغ تر. به راستی که اگر نیکی مصدوم نبود شاید نتیجه با آنچه که در پایان رخ داد متفاوت بود.

http://u.goal.com/250700/250716hp2.jpg
مصاف آبشک و نوری در این بازی بارها روی داد. اما آنکه موفق تر بود پژمان بود.او در قامت یک کاپیتان هر چه که باید را انجام داد. آبشک چندین بازی است که عصبی و آشفته بازی می کند.

http://u.goal.com/250700/250714hp2.jpg
شادی ملوانان پس از زدن گل زودهنگامشان. این گل شیرازه ی تیم داماش را خیلی زود به هم ریخت.آنها تا پایان هم نتوانستند خود را جمع و جور کردند. گل اول ملوان را باید به نام این دو نفر نوشت: پژمان و سید جلال. نوری سانتر کرد و رافخایی ضربه سر زد.

http://u.goal.com/250700/250723hp2.jpg
مصاف اولادی با دو ابراهیمی دامانش! ( حسین و مرتضی) اولادی را باید بهترین خرید ملوان نامید. مهاجمی که مطمئنن پرسپولیسی ها به خاطر کج سلیقگی او را از دست دادند و حالا حالا باید افسوسش را بخورند.

http://u.goal.com/250700/250720hp2.jpg
این مردمان امروز شاد ترین مردم ایران هستند. هم الگیلانو را بردند و هم تیمشان پس از شش هفته برد و از بحران خارج شد و البته جبران باخت خانگی سال پیش دربی را کردند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.