تاریخ انتشار : جمعه 28 مهر 1391 - 22:24
کد خبر : 1866
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای احمدزاده: فردا صحنه های زیبایی خواهید دید بسته هستند

احمدزاده: فردا صحنه های زیبایی خواهید دید

احمدزاده: فردا صحنه های زیبایی خواهید دید

هر دو تیم به فکر فوتبال رو به جلو هستند و با توجه به نیاز سه امتیاز بازی برای صعود انتظار صحنه های زیبایی از این دیدار می رود . بازی در زمین خودی هم می تواند موجب استرس بازیکن شود و هم تیم را از امتیاز حمایت تماشاچیان برخوردار می سازد. خوشبختانه بازیکنان ملوان

هر دو تیم به فکر فوتبال رو به جلو هستند و با توجه به نیاز سه امتیاز بازی برای صعود انتظار صحنه های زیبایی از این دیدار می رود . بازی در زمین خودی هم می تواند موجب استرس بازیکن شود و هم تیم را از امتیاز حمایت تماشاچیان برخوردار می سازد. خوشبختانه بازیکنان ملوان عموما از حمایت تماشاچیان به نفع گرفتن نتیجه استفاده بهینه کرده اند. مطمئنا ملوان بخش عمده موفقیت های خود را در تمام دوران، مدیون تماشاچیان خوب و خونگرمش است .

وی در خصوص تعطیلی دو هفته ای لیگ برتر فوتبال باشگاههای ایران گفت: در عمل باید از این تعطیلات استفاده کرده باشیم که انشاء ا.. با بازی خوب این را نشان خواهیم داد.

احمدزاده در مورد وضعیت مصدومان تیم نیز گفت: مهران جعفری و سهیل رحمانی دچار مصدومیت هستند و حیدری و یعقوبی نیز دچار آسیب دیدگی های جزئی شده اند که برای جلوگیری از افزایش مصدومیت از بازیکنان جایگزین استفاده خواهیم کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.