تاریخ انتشار : دوشنبه 30 بهمن 1391 - 9:27
کد خبر : 4204
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای از بیمارستان تا منزل احمدزاده بسته هستند

از بیمارستان تا منزل احمدزاده

از بیمارستان تا منزل احمدزاده

بعد از بازی تیم های فوتبال ملوان و فولاد خوزستان که منجر به استعفای محمد احمدزاده و ناراحتی قلبی حاج صادق درودگر شد ، جمعی از هواداران و بازیکنان به بیمارستان شهید بهشتی بندرانزلی برای ملاقات با مدیر عامل ملوان رفتند ، از جمله افرادی که به بیمارستان رفتند ، مدیر سایت malavan.ir   رضا اصغری

بعد از بازی تیم های فوتبال ملوان و فولاد خوزستان که منجر به استعفای محمد احمدزاده و ناراحتی قلبی حاج صادق درودگر شد ، جمعی از هواداران و بازیکنان به بیمارستان شهید بهشتی بندرانزلی برای ملاقات با مدیر عامل ملوان رفتند ، از جمله افرادی که به بیمارستان رفتند ، مدیر سایت malavan.ir   رضا اصغری  بود ، وی از اولین کسانی بود که خود را به بیمارستان شهید بهشتی رسانید تا حال و احوال دوست خود حاج صادق درودگر جویا شود .
مدیر عامل باشگاه ملوان ضمن تشکر از ملاقات کنندگان ، از بازیکنان خواست تا آنها به منزل محمد احمدزاده رفته و خواستار ادامه همکاری وی به عنوان سرمربی ملوان شوند  .

بازیکنان به منزل سرمربی ملوان رفته و از وی دلجویی و ابراز احساسات کردند .

 پژمان نوری و مازیار زارع به نمایندگی از بقیه بازیکنان گفتند :

آقای احمدزاده بچه ها همه به شما علاقه مند هستند و روند تیم رو به رشد است . در چند بازی گذشته ، بد شانسی و اشتباهات داوری باعث نتیجه نگرفتن ما شد . جو فوتبالی شهر انزلی نسبت به بقیه شهرها فرق می کند . این جا شما مسئول هستید تا با تمام توان برای ملوان خدمت کنید .

در ادامه بازیکنان و هواداران حاضر در منزل احمدزاده از او خواستند تجدید نظر کند و به تیم خودش برگردد .

گفتنی است ناخدا ‘ حسین غلامی ‘ سرپرست تیم ملوان و ‘ مهرداد اسکندری ‘ مشاور مدیر عامل باشگاه ملوان نیز در این دیدار حضور داشتند .

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.