تاریخ انتشار : شنبه 17 تیر 1391 - 17:34
کد خبر : 1012
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای انتقال سهام باشگاه ملوان به هدایتی با قرارداد اولیه در تضاد است بسته هستند

انتقال سهام باشگاه ملوان به هدایتی با قرارداد اولیه در تضاد است

انتقال سهام باشگاه ملوان به هدایتی با قرارداد اولیه در تضاد است

جلسه‌ای دیگر برای عقد قرارداد جدید انتقال سهام باشگاه ملوان به هدایتی با قرارداد اولیه در تضاد است مدیرعامل باشگاه ملوان گفت: نامه‌ ستاد کل نیروهای مسلح، انتقال سهام باشگاه ملوان را مطابق با قرارداد اولیه تایید نمی‌کند به طوری که با آن قرارداد در تضاد است. صادق درودگر در گفت و گو در مورد

جلسه‌ای دیگر برای عقد قرارداد جدید
انتقال سهام باشگاه ملوان به هدایتی با قرارداد اولیه در تضاد است

مدیرعامل باشگاه ملوان گفت: نامه‌ ستاد کل نیروهای مسلح، انتقال سهام باشگاه ملوان را مطابق با قرارداد اولیه تایید نمی‌کند به طوری که با آن قرارداد در تضاد است.

صادق درودگر در گفت و گو در مورد موافقت ستاد کل نیروهای مسلح با انتقال سهام باشگاه ملوان به حسین هدایتی، گفت: ستادکل نیروهای مسلح با انتقال ۷۰ درصد سهام باشگاه ملوان به گونه‌ای دیگر موافقت کرده اما نحوه این انتقال با قرارداد اولیه‌ای که با مسئولان نیروی دریایی و مسئولان محلی در انزلی امضا کردیم در تضاد است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه نامه از ستاد کل نیروهای مسلح آمده نمی‌توانم جزئیات بیشتری از این نامه را مطرح کنم و فقط همین قدر می‌گویم که برای اینکه این انتقال انجام بگیرد نیازمند جلسه‌ای دیگر هستیم و حسین هدایتی و من به عنوان مدیرعامل باشگاه باید دوباره در انزلی با مسئولان نیروی دریایی و مسئولان محلی جلسه برگزار کنیم.

درودگر تاکید کرد: با توجه به حسن نیت مسئولان محلی و نیروی دریایی و مسئولان محترم ستادکل نیروهای مسلح امیدوارم این جلسه هر چه سریع‌تر برگزار شود تا بتوانیم به تعهدات مالی خود نسبت به بازیکنان و کادر فنی عمل کنیم. ملوان در حال حاضر نیاز به شارژ مالی دارد و با توجه به نزدیکی مسابقات لیگ برتر باید هر چه سریع‌تر در مورد انتقال سهام تصمیم نهایی اتخاذ شود تا هواداران پرشور و پرشمار ملوان و تیم قدیمی و این تیم ریشه‌دار دچار خسارت نشوند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.