تاریخ انتشار : سه شنبه 20 تیر 1391 - 14:15
کد خبر : 1032

اولادی: در حال تسویه‌حساب با پرسپولیس هستم/ با ملوان به توافق رسیدم

اولادی: در حال تسویه‌حساب با پرسپولیس هستم/ با ملوان به توافق رسیدم

با باشگاه ملوان تا حدود زیادی به توافق رسیده‌ام و فقط باید همه چیز رسمی شود سایت گل – مهرداد اولادی مهاجم فصل گذشته پرسپولیس که در فهرست این تیم برای سال آینده قرار نگرفت، هنوز با باشگاه تسویه حساب نکرده و وضعیتش مشخص نیست. اولادی در گفت‌وگو با خبرنگار سایت گل در خصوص شرایط

با باشگاه ملوان تا حدود زیادی به توافق رسیده‌ام و فقط باید همه چیز رسمی شود

سایت گل – مهرداد اولادی مهاجم فصل گذشته پرسپولیس که در فهرست این تیم برای سال آینده قرار نگرفت، هنوز با باشگاه تسویه حساب نکرده و وضعیتش مشخص نیست.

اولادی در گفت‌وگو با خبرنگار سایت گل در خصوص شرایط فعلی‌اش می‌گوید: «‌با اینکه یک سال دیگر با پرسپولیس قرارداد دارم ولی هنوز این باشگاه با من تسویه‌حساب نکرده و رضایت‌نامه‌ام را دریافت نکرده‌ام. من منتظر هستم تکلیفم مشخص شود تا با تیم جدیدم قرارداد ببندم، فکر می‌کنم سر مسوولان پرسپولیس شلوغ است ولی امیدوارم تا یکی دو روز آینده تکلیفم مشخص شود. در حال حاضر در حال گرفتن تسویه‌حساب هستم و فکر نمی کنم مشکلی به وجود بیاید.»

از اولادی در مورد تیم آینده‌اش سوال می‌کنیم که اینگونه جواب می‌دهد: «‌من با مسوولان باشگاه ملوان در حال مذاکره هستم و دوست دارم به این تیم برگردم. ملوان بازیکنان و کادر فنی بسیار خوبی دارد و جو بسیار خوبی در این تیم حاکم است. خاطرات خوبی از بازی در ملوان دارم و اگر همه چیز خوب پیش برود به این تیم برمی‌گردم و مطمئن باشید خودم را ثابت خواهم کرد. من با این باشگاه تا حدود زیادی به توافق رسیده‌ام و فقط باید همه چیز رسمی شود.»

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۵
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.