تاریخ انتشار : جمعه 28 مهر 1391 - 22:07
کد خبر : 1863
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای تقوی: نام انزلی مرا به یاد قایقران می اندازد بسته هستند

تقوی: نام انزلی مرا به یاد قایقران می اندازد

تقوی: نام انزلی مرا به یاد قایقران می اندازد

سرمربی تیم فوتبال سایپا در کنفرانس خبری پیش از دیدار مقابل ملوان گفت:  نام انزلی مرا به یاد سیروس قایقران می اندازد که هم به لحاظ نوع بازی و هم اخلاق فردی استثنایی در فوتبال ایران بود. مجتبی تقوی با بیان اینکه ملوان تیمی خوب و ریشه دار است، بازی برابر این تیم را حساس

سرمربی تیم فوتبال سایپا در کنفرانس خبری پیش از دیدار مقابل ملوان گفت:

 نام انزلی مرا به یاد سیروس قایقران می اندازد که هم به لحاظ نوع بازی و هم اخلاق فردی استثنایی در فوتبال ایران بود.

مجتبی تقوی با بیان اینکه ملوان تیمی خوب و ریشه دار است، بازی برابر این تیم را حساس عنوان کرد.
اگرچه ملوان فصل قبل دچار مشکلات مالی بود اما خوشحالیم که مشکلات حل شده و لیاقت این سرزمین و تماشاچی هایش نیز شرایط خوب و ایده آل است.طبیعتا ملوان نسبت به قبل قوی تر خواهد بود و با توجه به توان این تیم و وجود تماشاچیان خون گرم، کار سختی را پیش رو داریم و قطعا بازی زیبایی خواهد بود.

وی با اشاره به تغییرات پیش آمده در سرمربیگری تیم ملوان گفت : آقای پورغلامی زحمات زیادی برای تیم کشید و احمدزاده نیز کاردان و با اخلاق است و توانایی رهبری این تیم را دارد.
سایپا در فصل جاری فوتبال زیبا و با برنامه ای را در پیش گرفته و باید تلاش بیشتری کنیم . بازیکنان ما جوان هستند و در یک برنامه میان مدت قابلیت خود را افزایش می دهند و انشاء ا.. در آینده نه چندان دور از تیم های بلندآوازه لیگ خواهد بود.فوتبال تهاجمی را دنبال می کنیم و امیدواریم با پیاده کردن طرحهای تاکتیکی مان بازی زیبایی را ارائه دهیم .
وی در خصوص وقفه پیش آمده در لیگ گفت: این مساله برای تیم های دارای برنامه چندان خوب نبود ولی برای سایر تیم ها شاید فرصتی برای بازسازی بود.باشگاه سایپا همیشه از قوانین تبعیت می کند حتی اگر به تیم لطمه بخورد؛ با این حال امیدواریم تیم ملی با کسب نتایج خوب همواره مردم کشورمان را شاد کند .

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.