تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 فروردین 1390 - 20:47
کد خبر : 91
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای تندیس “سیروس” به نوری و ویشگاهی رسید/ پیشنهاد ویژه برای تولد قایقران بسته هستند

تندیس “سیروس” به نوری و ویشگاهی رسید/ پیشنهاد ویژه برای تولد قایقران

تندیس “سیروس” به نوری و ویشگاهی رسید/ پیشنهاد ویژه برای تولد قایقران

گزارشی از بزرگداشت قایقران/ تندیس “سیروس” به نوری و ویشگاهی رسید/ پیشنهاد ویژه برای تولد قایقران ‌همایش بزرگداشت سیروس‌ قایقران با انتخاب پژمان ‌نوری به عنوان بهترین فوتبالیست و جاسم ویشگاهی به عنوان بهترین ورزشکار سال شهر انزلی برگزار شد. به گزارش خبرنگار مهر، سومین همایش بزرگداشت سیروس قایقران یکشنبه شب در سالن اداره فرهنگ

گزارشی از بزرگداشت قایقران/
تندیس “سیروس” به نوری و ویشگاهی رسید/ پیشنهاد ویژه برای تولد قایقران
‌همایش بزرگداشت سیروس‌ قایقران با انتخاب پژمان ‌نوری به عنوان بهترین فوتبالیست و جاسم ویشگاهی به عنوان بهترین ورزشکار سال شهر انزلی برگزار شد.
به گزارش خبرنگار مهر، سومین همایش بزرگداشت سیروس قایقران یکشنبه شب در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندرانزلی برگزار شد که طی آن پژمان نوری به عنوان بهترین فوتبالیست سال انزلی تندیس “سیروس” را دریافت کرد.

وی پس از دریافت این تدیس، آن را به اعضای تیم ملوان تقدیم کرد و گفت که همه بازیکنان تیم با من در دریافت این جایزه شریک هستند. پس از این اقدام پژمان حاضران در سالن به شدت وی را تشویق کردند و این اقدام کاپیتان تیم ملوان را به حرکات و اقدام‌های سیروس قایقران تشبیه کردند.

جاسم ویشگاهی کاپیتان تیم ملی کاراته ایران و قهرمان بازی‌های آسیایی گوانگجو هم تندیس “سیروس” را با عنوان بهترین ورزشکار سال انزلی از آن خود کرد. فرهاد پورغلامی به عنوان بهترین مربی مرد سال و مریم ایراندوست به عنوان بهترین مربی بانوی سال هم تندیس “سیروس” را دریافت کردند.

در این مراسم همچنین از نسیم بن یعقوب و حمیرا برزگر مدال آوران ایران در رشته قایقرانی و میثم علی پور عضو تیم والیبال نشسته کشورمان در بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی گوانگجو با اهدای تندیس “سیروس” تقدیر شد.

در بخش دیگری از این مراسم تندیس “راستین” پسر سیروس قایقران که در سانحه رانندگی همراه پدرش درگذشت، به سعید عزت‌الهی و محمود القوسی بازیکنان تیم فوتبال نوجوانان کشور و علیرضا اکبری دروازه‌بان تیم فوتبال جوانان ایران اهدا شد.

در ابتدای این مراسم از خانواده ۹ شهید قهرمان شهر انزلی تقدیر شد. همچنین در پایان مراسم از اردشیر پورنعمت مدیرعامل پیشین ملوان، علیرضا غاروریانی و فریدون بحر پیما به عنوان بنیانگذاران این همایش تقدیر شد که آنها جایزه خود را به تیم ملوان تقدیم کردند تا این تیم با روحیه مضاعف برای قهرمانی در جام حذفی به میدان برود.

در حاشیه ای سومین همایش بزرگداشت سیروس قایقران کلیپ جالبی از زندگی سیروس قایقران، گل‌های وی، عکس‌ها و مراسم تشییع این فوتبالیست فقید پخش شد که حاضران در سالن را به شدت تحث تاثیر قرار دارد.

همچنین در این مراسم اردشیر پورنعمت یکی از بنیانگذاران این همایش طرح برگزاری جشنواره گسترده فرهنگی-ورزشی را در روز تولد سیروس قایقران مطرح کرد که با موافقت حاضران و مسئولان استانی و ورزشی انزلی همراه بود.

نادرعبدالله پور فرماندار شهرستان بندر انزلی هم در بخشی از سخنانش در این مراسم که حدود ۲ ساعت و نیم طول کشید، ابراز امیدواری کرد از سال آینده همایش بزرگداشت سیروس قایقران از همایشی شهری به همایشی ملی تبدیل شود و در آن علاوه بر تقدیر از فوتبالیست‌ها و ورزشکاران سال انزلی، تندیس‌های “سیروس” و “راستین” به فوتبالیست‌ها و ورزشکاران برتر سال کشور اهدا شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.