تاریخ انتشار : شنبه 25 آذر 1391 - 16:29
کد خبر : 2815

جواب به ناراحت کنندگان حسین هدایتی

جواب به ناراحت کنندگان حسین هدایتی

حسین آیت‌الله زاده در گفت و گویی  در مورد شایعه جدایی حسین هدایتی از گهر دورود اظهار داشت:  متاسفانه برخی از رسانه‌ها علیه ایشان جو سازی کردند و مدام می‌گویند هدایتی این پول‌ها را از کجا آورده است. اگر او می‌رفت و باشگاه بیلیارد می‌زد و درآمد زایی داشت کسی به او ایرادی نمی‌گرفت اما

حسین آیت‌الله زاده در گفت و گویی  در مورد شایعه جدایی حسین هدایتی از گهر دورود اظهار داشت:
 متاسفانه برخی از رسانه‌ها علیه ایشان جو سازی کردند و مدام می‌گویند هدایتی این پول‌ها را از کجا آورده است. اگر او می‌رفت و باشگاه بیلیارد می‌زد و درآمد زایی داشت کسی به او ایرادی نمی‌گرفت اما اکنون که آمده است که برای فوتبال و جوانان هزینه می‌کند از او ایراد می‌گیرند.  این برخوردها باعث دلسردی حسین هدایتی شد و او به من اعلام کرده است که می‌خواهد از فوتبال و ورزش جدا شود و دیگر نمی‌خواهد در ورزش حضور داشته باشد. این اتفاق باعث شده سرنوشت ۳ تیم فوتبال یعنی استیل آذین تهران، گهر دورود و ملوان انزلی در پرده‌ای از ابهام قرار بگیرد. با این شرایط شاید من هم از گهر بروم.مدیر عامل باشگاه گهر تصریح کرد:
 در حالی که در آستانه دیدار حساس با استقلال هستیم انتشار این خبر به تیم و بازیکنان از لحاظ روحی لطمه می‌زند با این حال در تلاشیم نهادی مثل ایثارگران تهران متولی تیم گهر شود و در این باره در حال رایزنی با نماینده قوه قضائیه هستیم.
 
 
Malavan.ir  :
 
مدیر عامل محترم گهر ، عزیز من شما از ایشان حمایت کنید ایشان هنوز در بین شما حضور دارد ولی شما دنبال اسپانسر هستید ما عادت داریم موقعیت هایی که برایمان پیش میاید را زود از دست بدهیم و بعد حسرت نبودشان را با تمام جان احساس کنیم ، حاج حسین هدایتی از شما بدون هیچ چشم داشتی حمایت کرد و شما یک پشتیبانی از وی نکردید پس کو حمایت شما ؟؟؟
روزنامه ها می نویسند و هی می نویسند در آخر مطلب کم می آورند و دیگر از ورزش خارج می شوند ، شما باید از ایشان حمایت کنید ایشان که نمی توانند همه جا حضور داشته باشند و حق خود را بگیرند ، اینجا فرق شما با صادق درودگر ، کاملا احساس می شود ، اینجاست که فرق دوست با آشنا مشخص می شود .
وقتی عادل فردوسی پور در رسانه ملی آنگونه حرف می زند که ، بله آقای هدایتی مقروض است و باید پول فلانی وفلانی را بدهد همین می شود که هرکسی به شخصیت فردی مانند حسین هدایتی حمله کند ، مگر تیم های تهرونی شما پول بازیکنان فصل خود را داده اند ؟ هستند چند بازیکنی در ملوان که هنوز پول خود را از تیم های تهرونی شما هنوز نگرفته اند آیا یک بار گفته شد ؟
ما هم در روزنامه کار کردیم و می کنیم ولی قسمتی در واحد روزنامه مان به نام توطئه نداریم .
حاج حسین یک بار گفت : پول می خواهید بگویید بدهم .
این کار ها معنا ندارد اگر همکار من پول می خواهی بگو ! ما انزلیچی ها آنقدر تیم خود دوست داریم که برای ما از نان شب واجب تر است کاری نکنید تیتراژ روزنامه تان کم شود و در استان گیلان و افرادی که دل شان با ملوان است روزنامه تان به فروش نرود و در آینده برای مصارف دیگر استفاده شود ،  شاید از این کار ها دست بکشید و پهلوانانه و ورزشی بنویسید .

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.