تاریخ انتشار : یکشنبه 24 مهر 1390 - 19:28
کد خبر : 379
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای حاشیه بازی شهرداری – ملوان بسته هستند

حاشیه بازی شهرداری – ملوان

حاشیه بازی شهرداری – ملوان

دیدار تیم‌های فونبال شهرداری تبریز و ملوان که با اولین برد خانگی تیم فوتبال شهرداری تبریز همراه بود حواشی دیگری نیز داشت که در زیر به آن اشاره شده است. – حدود ۲۰۰۰ نفر برای دیدن این بازی به ورزشگاه یادگار امام تبریز آمدند. – پیش از سوت شروع بازی در نیمه اول حاضرین در

دیدار تیم‌های فونبال شهرداری تبریز و ملوان که با اولین برد خانگی تیم فوتبال شهرداری تبریز همراه بود حواشی دیگری نیز داشت که در زیر به آن اشاره شده است.

– حدود ۲۰۰۰ نفر برای دیدن این بازی به ورزشگاه یادگار امام تبریز آمدند.

– پیش از سوت شروع بازی در نیمه اول حاضرین در ورزشگاه به احترام درگذشت یکی از هواداران تیم فوتبال شهرداری تبریز یک دقیقه سکوت کردند.

– حضور ویسی سرمربی تیم فوتبال صبای قم در ورزشگاه که تیمش درهفته یازدهم رقابتهای لیگ برترمیزبان تیم شهرداری تبریز است باعث شد که هواداران تیم شهرداری علیه وی شعار بدهند.

– هواداران تیم شهرداری تبریز در مقاطع زمانی از بازی شعار ویسی ضد فوتبال  با شعار امیر پاشا به تشویق قلعه نویی می پرداختند.

– رسول خطیبی و یونس باهنر برای زیر نظر گرفتن بازی تیم شهرداری تبریز در ورزشگاه حاضر شده بودند چون تیم ماشین سازی تبریز باید روز ۴ آبان در رقابتهای جام حذفی به مصاف تیم فوتبال شهرداری تبریز برود.

– میودراگ یشیچ، سرمربی تیم فوتبال شهرداری در دقیقه ۹۳ بازی به دلیل اعتراض به داور اخراج شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.