تاریخ انتشار : شنبه 23 دی 1391 - 21:51
کد خبر : 3422

حسینی : ۳ امتیاز را می خواهیم

حسینی : ۳ امتیاز را می خواهیم

سید محمد حسینی در گفت و گویی در خصوص شکست ملوان مقابل صبای قم در انزلی اظهار داشت: واقعا ما در آن بازی خیلی بد بودیم ولی صبا هم موقعیت چندانی برای گل نداشت. آنها شانس داشتند که تمرکز تیم ما خوب نبود وگرنه می باختند. به نظرم ملوان از لحاظ روحی روانی اصلا شرایط

سید محمد حسینی در گفت و گویی در خصوص شکست ملوان مقابل صبای قم در انزلی اظهار داشت: واقعا ما در آن بازی خیلی بد بودیم ولی صبا هم موقعیت چندانی برای گل نداشت. آنها شانس داشتند که تمرکز تیم ما خوب نبود وگرنه می باختند.
به نظرم ملوان از لحاظ روحی روانی اصلا شرایط خوبی ندارد. هنوز هم اثرات آن اتفاق بازی با پرسپولیس در تیم ما وجود دارد و روحیه تیم پائین است. واقعا کسی انتظار آن نتیجه را نداشت و هنوز هم بازیکنان در شوک هستند.   نمی دانم چرا بعد از آن بازی، تیم ما با استرس به میدان می رود و این اصلا خوب نیست. ما استرس گلزنی، باختن و خوب بازی کردن داریم و از طرفی چون جایگاه ما در جدول خوب است، فشار روی بازیکنان زیاد می شود.
سرمربی نقش زیادی در برطرف کردن این فشار از بازیکنان دارد ولی احمدزاده هم کارش را می کند و در تلاش است تا این روند، متوقف شود.

وی در خصوص نیمکت نشینی خود تاکید کرد: این نظر احمدزاده است که روی نیمکت باشم ولی من آماده ام و وظیفه ام تمرین کردن است. همیشه سعی کردم آمادگی خود را داشته باشم و بازی کردن و نکردن را به مربی بسپارم.

مدافع ملوان در خصوص این که چرا بعد از این که با مازیار زارع تعویض شدی، با تو دست نداد؟ افزود: من با هیچ کس مشکلی ندارم و مازیار هم رفیقم است. بعضی مواقع پیش می آید که این اتفاقات می افتد. بالاخره مازیار تحت فشار و عصبانی بود. از دست او ناراحت نیستم.

حسینی گفت: استرس تیم ما در انزلی خیلی بیش از بازی های خارج از خانه است. تماشاگران از تیم برد می خواهند و ما برای راضی کردن آنها هم استرس داریم. تماشاگرانمی خواهم که صبور باشند و در این شرایط سخت به تیم کمک کنند.

وی با اشاره به بازی با فجر افزود: بازی سختی داریم. فجر هم چون خوب نتیجه نگرفته، در خانه دنبال ۳ امتیاز است. ما در چمن مصنوعی کار سختی در پیش داریم ولی باید این تیم باانگیزه و جوان را ببریم. برای این که بتوانیم برگردیم و از این بحران خارج شویم، ۳ امتیاز را می خواهیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.